Gå til innhold

Bedre sent enn aldri...? Bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nevnte en gang at jeg skulle legge ut bildene fra bryllupet vårt. Vi giftet oss i april så det er jo en liten stund siden da. :lol: Nå er de omsider kommet på siden min så legger dem ut her om det er noen som vil ta en titt :wink:

Bryllupsbildene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelige dere var alle sammen. Stilig kjole, og nydelig bukett. Så ut som dagen var helt fantastisk. GRATULERER så mye! :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere var kjeme fine, nydelige bilder. Hvor i Bergen holdt dere festen??

Juli-79, Bergen

Skrevet

Kjempefine bilder og kjempestilig par. Gratulerer masse!

Skrevet

Kjempe flotte bilder :)

Kjempe flott par :)

De hjertligste gratulasjoner !!!!

:hjerter:

Skrevet

Takker for tilbakemeldingene...det var jo kjempekoselig :)

Til Juli-79 (gjest):

Vi hadde festen i Bergen Skipperforrenings selskapslokaler i Vågsalm. Lokalet var veldig koselig & fint. Skulle du lurer på noe mer så kan du evt sende meg en PM. :)

Skrevet

Hei!

Synes kjolen din var veldig pen, og lurer derfor på merket og prisen? (Prøvde flere ganger å sende deg en PM, men fikk hele tiden beskjed om at brukernavnet ditt ikke fantes).

Kunne godt tenke meg en sånn type kjole.. :smilejenta:

Skrevet

Hei Loonie.

Jeg har mottatt PM fra deg & har sendt deg svar :)

Skrevet

Ja, jeg så svarene..takk! :) rart at jeg skulle få beskjed at brukernavnet ditt ikke fantes, og så fikk du meldingen alikevel. Jaja...forstår ikke så mye av sånne tekniske greier.

Skrevet

Hei sussi!

Lenge siden sist!!!! Du var bare helt nydelig, og kjolen da, den var jo bare

skjønn.

Skrevet

Anka: Ja det var lenge siden :)

Jeg har sendt deg en PM. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjempefin var dere!

Nydelig kjole og en nydelig bukett!!! :D

Jeg har allerede funnet min drømmekjole, men buketten leter jeg fortsatt etter...hadde du hatt lyst til å fortelle meg om hva buketten din besto av? (sorry, er litt "grønn" på blomster... :oops: )Syntes bare at den var så fin, og har veldig lyst på noe liknende...

Skrevet

Til Gjest!

Vel, jeg er sikkert like "grønn" på blomster som det du sier du er; men det er lysegule roser og bladene aner jeg ikke hva heter, men de er hovedsaklig grønn og så er de lysegule rundt kanten (?!) Ble du klokere nå :roll: Det jeg gjorde var å ta med et bilde av buketten som jeg hadde funnet på nettet og leverte det til blomsterdekoratøren. De gjorde en strålende jobb. Fikk mange fine kommentarer på buketten. :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått :) Var flott side du hadde, gøy å se både bilder og forberedelsessidene.

Hilsen fra ringblomst, som fortsatt drømmeplanlegger bryllupet sitt

Gjest *Perser*
Skrevet

Så nydelige bilder..... du var vakker brud :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...