Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Jeg er for så vidt fornøyd med BE foundationen, men kunne tenke meg å prøve GloMinerals neste gang. Jeg har hørt at den er litt mattere enn BE, er dette tilfelle? Er den i så fall egnet til en tørr hudtype? Og hvordan er fargeutvalget. I BE bruker jeg 2.3, men den er i lyseste laget om sommeren, mens neste farge opp er altfor mørk... Noen?
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har kun prøvd GloMinerals et par ganger hos en venninne (hun har fet hud), men den var ikke noe for meg. Den er mattere og jeg synes BE gir mere glød til min tørre hud. Men venninnen min med fet hud liker GloMinerals bedre enn BE. Fargeutvalget kan jeg ikke si så mye om, den jeg prøvde var ganske lys og gultonet.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Høres ikke helt ut som noe for meg, med andre ord; jeg er redd for at huden skal se tørr og for matt ut.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Har ikke provdt glo mineral ,men pure lux. Bruker også 2,3 i bare mineral.kjøpte den som heter maize og autum i pure lux. Liker i grunn den bedre enn id fordi huden blir ikke uttørret. er jo så billig på pureluxcosmetic.com
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Jeg bruker Glo, og er råfornøyd. Har ikke prøvd BE da. Blir overhodet ikke tørr av Glo minerals, men så bruker jeg bare et tynt, tynt lag. Glo finnes i MANGE farger, var innom hudpleieren og fikk de til å velge rette fargen for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Jeg bruker Glo, og er råfornøyd. Har ikke prøvd BE da. Blir overhodet ikke tørr av Glo minerals, men så bruker jeg bare et tynt, tynt lag. Glo finnes i MANGE farger, var innom hudpleieren og fikk de til å velge rette fargen for meg. ← Takk Tror jeg må stikke innom Essens og titte litt, i hvertfall. Forresten: hvordan er finishen? Er det matt, naturlig, glinsende? Jeg leste at foundationen i presset form er mattere enn den løse, og hvis det stemmer, passer det bra for min del, siden jeg har tenkt å prøve den løse.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har begge typene, kjøpte den pressede på Essens og den løse på ebay. Liker best den pressede fordi det kommer mindre på kosten og jeg slipper å ta på så tykt lag. Finishen er naturlig, syns jeg. Matt til å begynne med, men så smelter den i huden og blir fin Men la de damene der prøve den på deg, så får du kjenne selv hvordan den blir utover dagen. Jeg er forresten overrasket over hvor drøye disse produktene er. Fikk mitt pressede i gave 14. februar, og har enda over halvparten igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå