Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shit...

Den kom i posten i dag! Av alle tidspunkter kom den i dag, midt i romjula når du bruker masse penger på andre ting.... :-?

Da er det ikke særlig lurt å tenke det jeg tenkte.... "Jeg har jo Ellos konto, jeg.." :lol:

Fant ikke så sinnsykt mye klær jeg ville ha der, men alt det andre "tullballet" de har.... Uææ...... Æ vil shoppe!!

Har ikke fått trent shoppemuskelen så mye i jula, vet dere...

Flere som har fått katalogen og sliter med å ikke bestille? :ler:

Jeg tror jeg er det man så pent kaller "shopoholic".... :wink:

Lillian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh.... Har ikke fått katalogen ennå jeg, men regner med at den er rett rundt hjørnet. Gleder meg til å bla gjennom "interiør sidene." Shopoholic??? Da er vi 2 :D Og hva er bedre enn å sitte hjemme i sofaen under et teppe og shoppe???

Jennifer :vinke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe.....jeg shopper ikke i Ellos-katalagen, men er til gjengjeld sterkt henfallen til H&M- katalogen, fikk den i romjula....så nå er det på'n igjen! Men noen gleder må vi da unne oss i vintermørket, ikke sant? :hoho:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Sukk, den har kommet. Har også ELLOS konto og har ikke nubbesjans å la vær..............

Skrevet

Jeg hadde nå virkelig julaften i dag jeg da. For i dag dompa både Ellos og H&M ned i postkassa mi :hoppe:

Synes nå ikke klærne i Ellos er noe særlig stilige jeg da. Men interiør sidene...................åååhhåååå :D

Men H&M katalogen var en stoooooor skuffelse. Tror nok jeg sparte en del penger der :(

Skrevet

Har også fått de katalogene,ellos katalog går det i interiør og sko synes de har fine sko der 8) h&m er det samme hele tiden,bestiller mye til ungene derfra,det er på h&m jeg handler når jeg er på ferier å til ungene,synes de har så mye fint i barneklær der.Det er voksen klær jeg synes at det går i det samme hele tiden.Men noen gobiter har de som undertøy,sokker.Var på en liten reise tur før jul og da fant jeg en hærlig dunjakke til meg selv :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

H og M er stort sett det samme de bare bytter ut fargene...............

Synes ELLOS har noen OK klær, men man må lete godt !

Gjest Brunhilde
Skrevet

Ikke har jeg fått noen av katalogene enda, ikke venter jeg på dem med spenning - og ikke handler jeg fra dem! De går som regel rett i "grønn" dunk - uten å åpnes - og Ellos konto har aldri vært et alternativ....!

Uff, så kjedelig jeg må virke... :ler:

Skrevet

Ellos konto er noe møkk :-? Når man må betale 50,- i rente hver gang sier det seg selv at man aldri blir ferdig.

Gjør ikke jeg mer hvertfall :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...