*Lillian* Skrevet 27. desember 2002 #1 Skrevet 27. desember 2002 Shit... Den kom i posten i dag! Av alle tidspunkter kom den i dag, midt i romjula når du bruker masse penger på andre ting.... :-? Da er det ikke særlig lurt å tenke det jeg tenkte.... "Jeg har jo Ellos konto, jeg.." Fant ikke så sinnsykt mye klær jeg ville ha der, men alt det andre "tullballet" de har.... Uææ...... Æ vil shoppe!! Har ikke fått trent shoppemuskelen så mye i jula, vet dere... Flere som har fått katalogen og sliter med å ikke bestille? Jeg tror jeg er det man så pent kaller "shopoholic".... Lillian
Malou Skrevet 29. desember 2002 #2 Skrevet 29. desember 2002 Åhhhh.... Har ikke fått katalogen ennå jeg, men regner med at den er rett rundt hjørnet. Gleder meg til å bla gjennom "interiør sidene." Shopoholic??? Da er vi 2 :D Og hva er bedre enn å sitte hjemme i sofaen under et teppe og shoppe??? Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #3 Skrevet 30. desember 2002 Hehe.....jeg shopper ikke i Ellos-katalagen, men er til gjengjeld sterkt henfallen til H&M- katalogen, fikk den i romjula....så nå er det på'n igjen! Men noen gleder må vi da unne oss i vintermørket, ikke sant?
Gjest Hilde K S Skrevet 30. desember 2002 #4 Skrevet 30. desember 2002 Sukk, den har kommet. Har også ELLOS konto og har ikke nubbesjans å la vær..............
Thea Skrevet 30. desember 2002 #5 Skrevet 30. desember 2002 Jeg hadde nå virkelig julaften i dag jeg da. For i dag dompa både Ellos og H&M ned i postkassa mi Synes nå ikke klærne i Ellos er noe særlig stilige jeg da. Men interiør sidene...................åååhhåååå :D Men H&M katalogen var en stoooooor skuffelse. Tror nok jeg sparte en del penger der
nordinne Skrevet 1. januar 2003 #6 Skrevet 1. januar 2003 Har også fått de katalogene,ellos katalog går det i interiør og sko synes de har fine sko der 8) h&m er det samme hele tiden,bestiller mye til ungene derfra,det er på h&m jeg handler når jeg er på ferier å til ungene,synes de har så mye fint i barneklær der.Det er voksen klær jeg synes at det går i det samme hele tiden.Men noen gobiter har de som undertøy,sokker.Var på en liten reise tur før jul og da fant jeg en hærlig dunjakke til meg selv
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2003 #7 Skrevet 1. januar 2003 H og M er stort sett det samme de bare bytter ut fargene............... Synes ELLOS har noen OK klær, men man må lete godt !
Gjest Brunhilde Skrevet 1. januar 2003 #8 Skrevet 1. januar 2003 Ikke har jeg fått noen av katalogene enda, ikke venter jeg på dem med spenning - og ikke handler jeg fra dem! De går som regel rett i "grønn" dunk - uten å åpnes - og Ellos konto har aldri vært et alternativ....! Uff, så kjedelig jeg må virke...
Thea Skrevet 1. januar 2003 #9 Skrevet 1. januar 2003 Ellos konto er noe møkk :-? Når man må betale 50,- i rente hver gang sier det seg selv at man aldri blir ferdig. Gjør ikke jeg mer hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå