Gjest bare_lurer Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Det er sikkert store forskjeller fra person til person, og også sikkert situasjon... men hittil syns jeg jeg har vært med på ulike variasjoner av at jeg merker på han på ulike måter at nå skjer det og så skjer det og så varer det ikke spesielt lenge. Uff jeg føler meg helt grønn og teit når jeg skal prøve å beskrive det, men jeg har jo aldri kjent hvordan det er for en mann liksom. Men saken er i alle fall at med en mann jeg møtte så følte jeg at alt varte mye lenger etter selve utløsningen - som om det forplantet seg gjennom kroppen hans, som etterdønninger eller jeg vet ikke hva. Jeg tenkte at det ligner litt på måten jeg får orgasme på. Kan ikke dere andre her (menn eller kvinner) fortelle om hvordan dere opplever det, hvor lenge det varer osv?
CoolDuckie Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Kan ikke dere andre her (menn eller kvinner) fortelle om hvordan dere opplever det, hvor lenge det varer osv? ← Tja, kona og jeg er skjønt enige om at hun har lengre orgasmer. I tillegg kan hun klare så mange som 8 orgasmer på rad. Så jeg har lite å stille opp med der . Orgasmen min kan være utrolig forskjellig i intensitet. En skikkelig bra en, begynner med at penis blir hardere. Så begynner det liksom å rykke i den, og en bølge av deilig lystfølelse spres ut fra penis og utover i kroppen. Tror ordet "bølge" er den beste beskrivelsen. Det rykker i penis og det kan sprute ganske livlig i rytme med sammentrekningene i penis/ underlivet generelt. Varer kanskje 7-15 sekunder. CD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå