camie Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Skal ha fest i kveld med tilhørende "fingermat" og tenkte å ha ost og kjeks. Kan dere komme med noen tips til ulike oster, kjeks og frukt/grønnsaker? Tenkte å ha vanlig hvit ost skåret i terninger tredd på små spyd sammen med druer, vanlige kremoster med små skilt som viser hvilken smak det er, kirsebærost, druer, paprika, hermetiske mandariner. Ritz, kornmo, salinas. Har sikkert glemt masse, så det er derfor jeg trenger hjelp! Hvordan bruker du å lage det til?
*Enigma* Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Brie og Port Salut er nydelige oster etter min mening, kjøp inn babybel oster også, de ser lekre ut og smaker godt. Til Brie ville jeg vel strengt tatt hatt en hvitvin. Eplebiter og avocado er også aldeles nydelig til ost. Parmesan i biter er også godt.
Sun Mei Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Ananas og kiwi til er godt. Og en blåmuggost er et must
Gjest Catwoman Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Stangselleri. Og de tapinikjeksene passer sikert godt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå