Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal betegne det jeg, men synes jeg har blitt så rød og "spraglete" i ansiktet. Altså jeg vet ikke hva det heter, men jeg har blitt litt sånn rødaktig i huden. Hva kommer dette av, hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? Det er ikke kviser eller noe, men ser ut som om har røde flekker "under huden" på en måte. Håper dere skjønner hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ja noe sånt, men mye mindre da, har litt i kinnene. Hadde aldri dette før, noen som vet hva det kommer av. Jeg bruker makeup krem hver dag, men nå i den stekende solen er det ikke så fint..

Noen som har fjernet dette? Blir resultatet helt bra?

Gjest gjesten
Skrevet

Om jeg har forstått det rett, er det ofte sola som har skylden for at couperose dukker opp. Ihvertfall har de jeg kjenner som har fått dette, fått beskjed om å holde seg i skyggen, eller innadørs. Kjipt om sommeren selvsagt, men det blir ikke bedre ute i sola.

Gjest Gjest
Skrevet

....det svinger like mye andre veien. Couperose blir ofte også veldig fremtredende på kalde vinterdager. Couperose skyldes at små blodårer like under huden utvider seg slik at mye blod strømmer gjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...