Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Mannen det er snakk om er i et forhold, de bor ikke sammen og har ikke barn sammen. Jeghar hatt en flørt gående med ham en stund, kun flørting og hyggelig prat når vi møtes. Skal innrømme at jeg er fullstendig betatt av denne fyren, og flørter med vilje så det holder. I starten visste jeg ikke at han hadde kjæreste, men har fått vite det nå av noen andre. Skal jeg avslutte flørten fra min side, eller la det stå til? Jeg ville aldri gjort noe annet enn å flørte. Er ikke ute etter noen ny kjæreste selv, så å innlede et forhold til noen er ikke aktuelt. Så har jeg lov til å flørte med ham nå som jeg vet han har dame?
aline Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 jeg synes det kommer litt an på hva dere begge legger i flørten. dersom det er en vennskapelig flørt uten at noen av dere har noen som helst interesse i å gå utover selve flørten, synes jeg ikke det gjør noe. jeg kan fint flørte med både kvinner og menn, og menn som er opptatt, så lenge jeg vet at den jeg flørter med vet at det kun er det det er og er med på det på de premisser. men dersom du ikke vet helt hvor du har ham, hva han legger i det og hvor langt han ville vært villig til å gå utover bare verbal flørt, så ville jeg droppet. det er ikke verd å evt ødelegge ett forhold, spesiellt ikke siden det ikke finnes interessant for deg å gå noe sted videre med det. så, vet han at noe mer aldri vil være interessant, så er det greit synes jeg, men dersom han kanskje kommer dit at han vil mer og ikke har fått med seg at du ikke er interessert i mer en flørt, da har du trukket det for langt. jeg flørter endel i min naturlige måte å kommunisere på, og har tidligere opplevd det som problem fra kvinners side, da de blir usikre pga det. mennene derimot har sjelden vært noe problem, og har stort sett forstått at det er det det er, nemlig en måte å kommunisere på uten at det trenger bety noe mer en det.
Viviwoom Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Er enig i at det kommer an på hva som ligger i flørten. Hvis det er noen sjanse for at dere vil gå lengre, så er det ikke ok. Også er det jo kjedelig for kjæresten hans om hun får vite om det.
Gjest Piper Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Ville du flørtet slik med han, om kjæresten sto rett ved siden av han? Og ville du ha akseptert slik flørting fra partneren din, om du var i et forhold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå