LittleSunshine Skrevet 19. juli 2008 #63 Skrevet 19. juli 2008 Jeg spør etterpå (han så så lei seg ut) "Er det noe galt?" "BETENKT" sa han bare, og nektet å snakke mer om det, bare snudde seg til å sove! Glad han er ute av livet mitt med mullahskjegg nå! :D Han var slik hver gang hohohoh! haha jeg har en som er OMVENDt.. " Er du jomfru?" (Noe som jeg tok som en utrolig fornærmelse fordi jeg følte men som en nybegynner i senga!!!
LittleSunshine Skrevet 19. juli 2008 #64 Skrevet 19. juli 2008 Den har jeg også fått..men jeg er derimot godt under gjennomsnittet, tror jeg. Har fått den samme selv, og jeg er dame
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #65 Skrevet 20. juli 2008 Hva er det verste eller dummeste noen noengang har sagt til deg like etter å ha hatt sex, eller i senga? Hva er verst: å spørre en mann om han ikke synes det kunne ha vært en ide med prevensjon? Eller at han svarer: tenkte på det, men ble med tanken.
Gjest men Skrevet 20. juli 2008 #67 Skrevet 20. juli 2008 Husker ikke helt ordlyden, men det ble ikke god stemning da min daværende etter en hyrdestund uttalte at det var heldig at jeg var sammen med akkurat ham, for min stil ville nok ikke falle i smak hos så mange...
K.A. Skrevet 20. juli 2008 #68 Skrevet 20. juli 2008 "Er den inne?" Jeg er også over gjennomsnittlig utstyrt - men dette var en skikkelig turnoff-kommentar Jeg har fått en variant: Mens vi har sex spør hun, "føles jeg vid for deg?" "Neei, vil jeg ikke si," (har aldri vært noen god løgner) "hvordan det, kjennes jeg liten ut for deg?" "Til å begynne med kjennes det nesten ut som du er for stor. Men etter en stund hadde jeg ikke hatt noe imot noe større." Det gikk vel opp for henne hva hun egentlig hadde sagt, for hun skyndte seg og la til, "men ikke så mye at det gjør noe." Men, men. Mus er nå en gang mus. Gjorde meg ferdig, jeg.
SlemUlv Skrevet 20. juli 2008 #69 Skrevet 20. juli 2008 ikke for å være slem eller noe, men jeg går hjem og sover i min egen seng jeg..
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 #71 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har fått en variant: Mens vi har sex spør hun, "føles jeg vid for deg?" "Neei, vil jeg ikke si," (har aldri vært noen god løgner) "hvordan det, kjennes jeg liten ut for deg?" "Til å begynne med kjennes det nesten ut som du er for stor. Men etter en stund hadde jeg ikke hatt noe imot noe større." Det gikk vel opp for henne hva hun egentlig hadde sagt, for hun skyndte seg og la til, "men ikke så mye at det gjør noe." Men, men. Mus er nå en gang mus. Gjorde meg ferdig, jeg. Slik kan det føles om hun blir veldig våt etterhvert i samleie. Først er det veldig trangt men etterhvert når hun blir våtere og våtere så føles den mindre
Gjest Lunis Skrevet 20. juli 2008 #72 Skrevet 20. juli 2008 "ÆÆÆÆÆSH!!!! ÅÅÅÅH, HERREGUUUUD, JEG BLIR KVALM!!". Også løp hun på do og spydde faktisk, av alle ting. Det ble slutt ett par uker senere.
Fun Light Skrevet 20. juli 2008 #73 Skrevet 20. juli 2008 :) Jeg ler meg ihjel!! En gang jeg ikke orket sex med kjæresten min da han begynte å legge opp til det, gjespet jeg høyt uten at jeg tenkte over det og sa samtidig: "Bare ta deg en ronk du, altså!" Han tok seg aldri noen ronk for å si det sånn..
Bjørnemor Skrevet 20. juli 2008 #75 Skrevet 20. juli 2008 Rett før sexen: "Har du noe?" Svar: "nei" self svarer man ikke JA da... (dreide seg om å bruke kondom eller ikke pga kjønnsykdom) Typisk gutter... Hørte om en som ble sleika en gang på ONS, hvor typen regelrett spytta ut safta i senga.. å utbrøt:ÆSJ Da følte hun seg ikke noe særlig fin akkurat. En gang jeg hadde sex med en, så sa jeg etterpå: "kanskje vi kunne gå på kino en dag?" Da svarte han: "Nei, nå har du brukt opp alle sjansene dine".
K.A. Skrevet 20. juli 2008 #76 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Slik kan det føles om hun blir veldig våt etterhvert i samleie. Først er det veldig trangt men etterhvert når hun blir våtere og våtere så føles den mindre Joda, hun var den typen som blir veldig, veldig våt, men hun var også ganske rom i tillegg, og hun foretrakk absolutt de store. Heldigvis var hun veldig oralfiksert, og likte mye bedre å suge enn å knulle. Hun likte faktisk ikke å bli slikket, men det skyldtes helt og holdent eksen hennes, som psyket henne ut totalt på det området. Hørte om en som ble sleika en gang på ONS, hvor typen regelrett spytta ut safta i senga.. å utbrøt:ÆSJ Da følte hun seg ikke noe særlig fin akkurat. Det var nettopp slike ting som gjorde at jenta jeg snakket om over ikke likte å bli slikket. Endret 20. juli 2008 av K.A.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå