Gå til innhold

Hva er det verste....

Fremhevede innlegg

Skrevet
"Er den inne?"

Jeg er også over gjennomsnittlig utstyrt - men dette var en skikkelig turnoff-kommentar

Den har jeg også fått..men jeg er derimot godt under gjennomsnittet, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Oioi, her var det mye ille!

Historien min er ikke like ille i forhold, men siden det var første gang for meg synes jeg det var fælt at han sa jeg måtte legge meg på en madrass på gulvet i stedet for å sove i sengen med ham... Det samme gjorde han neste gang vi hadde sex, og etter det ble det ikke noe mer på ham

Skrevet
Historien min er ikke like ille i forhold, men siden det var første gang for meg synes jeg det var fælt at han sa jeg måtte legge meg på en madrass på gulvet i stedet for å sove i sengen med ham... Det samme gjorde han neste gang vi hadde sex, og etter det ble det ikke noe mer på ham

:overrasket: fordi det var så vått der, eller hva..?

hva er gjennomsnittstørrelsen egentlig?

Gjest gjesta
Skrevet

Husker ikke det kjipeste noen har sagt til meg. Men det slemmeste jeg har sagt var dette gidder jeg ikke mer før han var ferdig. La meg med ryggen til, og latet som jeg sov.

Gjest Gjest
Skrevet
Husker ikke det kjipeste noen har sagt til meg. Men det slemmeste jeg har sagt var dette gidder jeg ikke mer før han var ferdig. La meg med ryggen til, og latet som jeg sov.

Hehe...ja , den er kjip.

Kan man spørre hvorfor? Var det så dårlig?

Skrevet

Jeg fikk denne første gangen jeg sugde en gutt: "Nei, dette var du ikke no flink til", så snudde han seg og gjorde seg ferdig sjøl.. Der lå jeg igjen og følte meg skikkelig dum! Det er vel det slemmeste jeg har opplevd. Jeg har ingen dumme kommentarer som jeg kommer på nå..

Skrevet

En av de første gangene jeg hadde sex med kjæresten min tror jeg han var litt utilpass fordi plutselig dro han seg ut også sa han skuffet "nei, jeg tror ikke det vil gå for noen av oss nå jeg" også gikk han og dusjet.

jeg har aldri giddi å spørre hva som egentlig skjedde...

Gjest Gjest
Skrevet

Du er ikke som din far. Men det får vel duge

Gjest Gjest
Skrevet

jeg må gå nå..

(men han måtte virkelig gå pågrunn av noe, men jeg likte det ikke alikevel)

Gjest Gjest
Skrevet
Det verste noen IKKE har sagt til meg etter sex, nemlig ikke noe..

Gjorde det slutt med meg, hadde sex med tårer i øynene, han drar på seg buksa og går.....uten et ord.

:frustrert:  :tristbla:

hvorfor i all verden hadde du sex med ham etter at han slo opp med deg?

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Det lurer jeg også på... jeg skulle aldri kunnet hatt sex med en ex.

Endret av Tanita
  • 1 år senere...
Gjest hu vide
Skrevet

Vanligvis får jeg stort utbytte av sex, føler kjæresten min godt inni meg, men denne dagen skulle vise seg å være helt annerledes...

Jeg: "Gud av meg, nå var jeg visst FOR våt. Er ikke noe særlig når det er sånn.

Han: "Neida. Du er ikke for våt. De burde nok heller ha sydd to sting ekstra når de sydde" :overrasket: (han refererte til en åtte år gammel barnefødsel der jeg måtte sy etter revning".

Gidder ikke ta resten av storyen, men han rodde noe grusomt på utsagnet sitt etterpå. Og gjorde alt bare verre. Har aldri sett på meg selv som vid på noen måte. Han kjenner også at jeg bruker musklene i skjeden. Dog alikevel er jeg for vid... Aner ikke hva slags prefaranser han har fra tidligere, men det forklarer i hvertfall hans såkalte impotens ovenfor meg...Måtte faktisk ringe til tidligere sexpartnere for å høre om det stemte at jeg var vid. Og de avkreftet det (har ikke hatt så mange).

Heldigvis er ikke sex det viktigste for verken kjæresten eller meg, men det hadde vært kjekt å hatt selvtilliten i orden også. Fått bekreftelser på at han tenner på meg. Det er tross alt han jeg ønsker å leve resten av livet med. Tror nok dette er noe av det værste noen har sagt til meg. Jeg kunne aldri i verden tenke meg å si til en partner at han for eksempel er liten.

Nå er jeg glad for at kjæresten ikke har noen spesiell sexlyst, for jeg gråter nesten over tanken på å ha sex med han etter det utsagnet (et rimelig ferskt utsagn). Er livredd for at han skal være stiv, for så å bli slapp igjen etter en stund. Klarer ikke å la være å tenke på at det er min feil at han er impotent (han sier at han har hatt dette problemet i mange år). Jeg trodde ikke tidligere at det var min feil, mens nå er jeg sterkt i tvil. Utsagnet hans kverner i hodet hele tiden. Så hvis jeg hadde vært mann, ville jeg ha erklært meg selv for impotent jeg også... :hoho: Har mistet lysten, for jeg er redd for å føle meg fullstendig håpløs hvis vi har sex...ja, ja... men elsker han. Det gjør jeg. :hjertesmil::hjerter_rundt::hjerte: Så kan sex`en bare være...Vi er sikkert snart for gamle til sånt uansett :Hehe:

Skrevet

"ja det var det, kan jeg spille playstation nå??"

Gjest Gjest
Skrevet

Det er igrunn ikke det verste, men minner om et tidligere innlegg her:

Ble med en fyr hjem fra byn, gjorde så godt jeg kunne, men var altfor full og altfor lite interessert i annet enn å sove, da jeg satt skrevs over han, at jeg dyttet han til siden, la meg ned ved siden av han og lukket øynene for å sove. Siste jeg hørte var; "Gir du deg?". Gadd ikke svare engang, ikke faen om jeg gidd gjøre alt selv når jeg er bøttefull og trøtt:P

Våknet forresten av barnestemmer og noen som ropte på pappa. Heldigvis var det bare lillebroren hans, da han bodde i hageleiligheten til foreldrene. Snek meg ut døren mens han satt i sofaen, og hvisket ganske ironisk "Vi snakkes".

Gjest Gjest
Skrevet

Dama snur seg mot TVen og sier: "Jeg vil ligge slik så jeg får med meg programmet - så får du bare holde på du..."

Jada, motiverende greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...