Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #21 Skrevet 16. juli 2006 "jeg holder på å bæsje på meg" akkurat det jeg ville vite da ja ← lol... turn off!
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #22 Skrevet 16. juli 2006 "jeg holder på å bæsje på meg" akkurat det jeg ville vite da ja ← da ville jeg heller hatt en gift pepperkakebakende mann med 13 unger.... æsj helt seriøst, ærsj og hææææææ + litt blæææ
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #23 Skrevet 16. juli 2006 "Vil du ha beltet mitt som et minne om hvor dyktig i senga jeg var?" Hører jo med til historien at han var elendig.. ← Svar: Nei takk, det trenger jeg ikke, skal litt til å greie å glemme noe som var så dårlig...
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #24 Skrevet 16. juli 2006 Det er jo ekkelt å putte en pikk i kjeften da! ← Hva? Var det deg?
tuji Skrevet 16. juli 2006 #25 Skrevet 16. juli 2006 Dette skjedde ikke meg, men en gammel kjæreste fortalte om første gangen søsteren hans skulle ha sex med typen sin. Etterpå var hun så sjenert at hun ikke kom på noe annet å si enn: "Har du vært i Legoland?"
Gjest Snuske Skrevet 16. juli 2006 #26 Skrevet 16. juli 2006 Svar: Nei takk, det trenger jeg ikke, skal litt til å greie å glemme noe som var så dårlig... ← Hahahaha, ja det var det jeg skulle ha sagt
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #27 Skrevet 16. juli 2006 Var dette like ille for deg som for meg. ? Svaret jeg ga----Ja det var det. da ble hun sur og gikk. Og jeg la meg til og sove
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #28 Skrevet 16. juli 2006 Etter mye styr med å trenge seg gjennom jomfruhinna og en masse, masse blod overalt, kommer gutten med kommentaren "Å! var du jomfru?"
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2006 #29 Skrevet 16. juli 2006 Dette skjedde ikke meg, men en gammel kjæreste fortalte om første gangen søsteren hans skulle ha sex med typen sin. Etterpå var hun så sjenert at hun ikke kom på noe annet å si enn: "Har du vært i Legoland?" ← Hadde han vært der? Og likte han seg? *nysgjerrig*
Gjest Tanita Skrevet 16. juli 2006 #31 Skrevet 16. juli 2006 Dette skjedde ikke meg, men en gammel kjæreste fortalte om første gangen søsteren hans skulle ha sex med typen sin. Etterpå var hun så sjenert at hun ikke kom på noe annet å si enn: "Har du vært i Legoland?" ←
Phantasy Skrevet 16. juli 2006 #32 Skrevet 16. juli 2006 Dette skjedde ikke meg, men en gammel kjæreste fortalte om første gangen søsteren hans skulle ha sex med typen sin. Etterpå var hun så sjenert at hun ikke kom på noe annet å si enn: "Har du vært i Legoland?" ← Det verste jeg har hørt er : Ehm.. Kan du prøve å ligge helt stille under dyna inntil veggen, som en pølse liksom? hvorfor det? Nei, fordi dama kommer innom å henter husnøkkelen sin om noen minutter. Det morsomste er: Jeg og typen hadde hatt sex, og vært så stille som bare mulig. Vi legger oss ned og tar en røyk og hvisker at "ja, nå var vi veldig stille (noe vi var)". Har vel kommet halvveis i røyken, så banker det forsiktig på døra så kommer moren inn med ett brett med 2 glass med cola, en grandis og en DVD film og sa "Jeg regnet med at dere var sultne når dere var ferdige"
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #34 Skrevet 17. juli 2006 Det verste noen IKKE har sagt til meg etter sex, nemlig ikke noe.. Gjorde det slutt med meg, hadde sex med tårer i øynene, han drar på seg buksa og går.....uten et ord.
tuji Skrevet 17. juli 2006 #35 Skrevet 17. juli 2006 Hadde han vært der? Og likte han seg? *nysgjerrig* ← Han hadde det, og han syntes det var helt greit. Ikke fantastisk, men greit nok til å være et land av Lego.
Gjest Søt Skrevet 17. juli 2006 #36 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har ikke noe som jeg husker skal ha blitt sagt etter sex, men har en rose på hva jeg opplevde noen si FØR sex.. Jeg ligger ved siden av x-en og var ikke så veldig gira på å ha sex med ha, (vi var også x-er da) så jeg la meg med ryggen til. Da begynner han å stryke meg og spør forsiktig om jeg er lysten.. Ikke akkurat sier jeg og blit liggende.. Og da spør han, kan ikke du bare ligge der da, så kan jeg knulle deg Er det muliig??
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #37 Skrevet 17. juli 2006 Og da spør han, kan ikke du bare ligge der da, så kan jeg knulle deg Er det muliig?? ← Omtrent samme som jeg fikk høre: "Værsåsnill, det skal gå så fort, du skal ikke merke noen ting..." (Det ble ikke noe på han da, men, nice try...)
Mossa Skrevet 17. juli 2006 #39 Skrevet 17. juli 2006 Jeg og eksen var på fest. Jeg var skikkelig dårlig å løp inn på do og som en gris. Plutselig sniker kompisen til eksen seg inntil meg bakfra og fikler fælt med buksa mi. Jeg får mumlet i mellom brekningene: Hva er det du driver med?? Hvorpå han svarer: Bare stå sånn litt, det gjør ikke noe at du spyr, jeg skal gjøre meg raskt ferdig (og for de som tvilte: det ble ikke noe på han)
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #40 Skrevet 17. juli 2006 "Er den inne?" Jeg er også over gjennomsnittlig utstyrt - men dette var en skikkelig turnoff-kommentar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå