Gå til innhold

Hvor stor dildo bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger ingen dildo. Jeg er lykkelig gift og har en mann som gir meg god nok nytelse 😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart det er mange vide damer,trodde det var det at de hadde fått barn som var hoved årsaken til at så mange damer var vide. Men det er rett og slett at det er overdreven bruk av dildo type king size. 

Anonymkode: f28a7...b55

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2020 den 13.59):

Den ganske så grove silikondildoen, som helt opplagt gir madammen de sterkeste orgasmene kombinert med womanizer, er vel 16 i omkrets og 19 lang.

Hun kommer aldri med kun dildo, men kan komme med kun womanizer eller vibrator. Men de sterkeste orgasmene får hun med komboen av womanizer og stor dildo. Å knulle henne til sånne orgasmer kan jeg bare drite i å prøve på....

Anonymkode: 70d6d...e62

Godt noen av oss er større enn den dildoen. Vi får jobben gjort. 

Anonymkode: 089b0...1a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kona har en dildo som ligner på en hånd. Den er for voldsom. 

Vi ville prøve, men det gikk ikke

Anonymkode: 5bbaa...956

Tipper hun hilser på den hånda når behovet er der. At den ikke er kastet sier noe.

Anonymkode: 089b0...1a4

Skrevet

Største er 19x15

Anonymkode: 23169...577

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Største er 19x15

Lenge og omkrets, ikke diameter 😅

Skrevet

Har noen jeg rullerer på, omkrets fra 10 til 14 cm. Er ikke alltid jeg bruker dildo til kos. Har en sværing på 15-16 cm liggende, men har ikke brukt den... Er vanskeligere å "ta imot" en stor dildo kontra en stor pikk. :P

Skrevet

Var sammen med ei jeg fista flere ganger, var spennende. Jeg kjøpte en ekstrem stor dildo til ho, mente den var 8 cm i diameter og ganske lang.

Sto hun på alle 4 og var skikkelig våt så gikk den greit inn😊

• Liker 2
Skrevet

Favoritten min er 10cm til innvendig bruk og 3 cm i diameter. Trenger ikke mer enn det 😄

Anonymkode: edf38...e09

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var sammen med ei jeg fista flere ganger, var spennende. Jeg kjøpte en ekstrem stor dildo til ho, mente den var 8 cm i diameter og ganske lang.

Sto hun på alle 4 og var skikkelig våt så gikk den greit inn😊

Er noen skikkelig vide glufser der ute som kan sluke det meste😄 Men er langt mellom de. Hadde også en ex som fint kunne dobbelfistes, og jeg har store hender. Rart hvor stor forskjell det er på damer der nede. Noen har nok med maks 13-14 cm og dorull tykkelse. 

Anonymkode: 8226e...739

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
GlitterSnøkrystall skrev (På 30.12.2021 den 5.10):

Trenger ingen dildo. Jeg er lykkelig gift og har en mann som gir meg god nok nytelse 😊

Underlig at du finner frem til og svarer på en slik tråd da.

Anonymkode: 1f41b...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...