AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #121 Skrevet 23. april 2018 53 minutter siden, Leiadenrare skrev: glidd er absolutt den beste følelsen ja Enig med deg😍 Anonymkode: b20ec...d5e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #122 Skrevet 24. april 2018 Jeg har brukt skaftet på hårbørsta mi jeg... Målte den i går og den er ca 11 cm lang og ikke veldig tykk akkurat. Funker som faen Anonymkode: 03942...810 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #123 Skrevet 24. april 2018 Det var jo veldig kreativt👍😉😄 Anonymkode: b20ec...d5e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #125 Skrevet 15. mars 2020 For de som liker større dildoer og er opptatt av kvalitet og trygge materialer, kan jeg anbefale sikikondildoene som lages av Mr Hankeys Toys. Jeg har Seahorse dildo XXL, det er kanskje det beste sexleketøyet jeg har prøvd, mykt, stort og fyller opp. Anonymkode: 44cfb...32b 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #126 Skrevet 15. mars 2020 Siden mange av dere kvinner tydeligvis tenner så mye på å bli fylt opp såpass, så sier min logikk at dere også da drømmer om ekstra tykke peniser? Dere fantaserer vell om å bli pult når dere bruker disse leketøyene? Eller er regelen annerledes når det kommer til en ekte penis av en eller annen grunn?Hva er egentlig normen her? Jeg ønsker jo å finne en dame som er mer en nok fornøyd med normal penis tykkelse og ikke som drømmer om noe mye tykkere hele tiden. Så klart dette gjør oss menn usikre på om penisen vår er bra nok. Anonymkode: b9ee2...92c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #127 Skrevet 15. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden mange av dere kvinner tydeligvis tenner så mye på å bli fylt opp såpass, så sier min logikk at dere også da drømmer om ekstra tykke peniser? Dere fantaserer vell om å bli pult når dere bruker disse leketøyene? Eller er regelen annerledes når det kommer til en ekte penis av en eller annen grunn?Hva er egentlig normen her? Jeg ønsker jo å finne en dame som er mer en nok fornøyd med normal penis tykkelse og ikke som drømmer om noe mye tykkere hele tiden. Så klart dette gjør oss menn usikre på om penisen vår er bra nok. Anonymkode: b9ee2...92c Jeg har en ganske stor dildo som jeg benytter meg av alene, eller mannen min bruker den på meg. Det er veldig deilig å fylles opp på den måten, men kan allikevel ikke sammenlignes med sex med mannen min. Tror ikke du skal tenke for mye på om du er bra nok om du har en gjennomsnitts penis. Kjemi og samspill og følelser har mye å si. Anonymkode: c7aed...6af 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #128 Skrevet 15. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en ganske stor dildo som jeg benytter meg av alene, eller mannen min bruker den på meg. Det er veldig deilig å fylles opp på den måten, men kan allikevel ikke sammenlignes med sex med mannen min. Tror ikke du skal tenke for mye på om du er bra nok om du har en gjennomsnitts penis. Kjemi og samspill og følelser har mye å si. Anonymkode: c7aed...6af Jeg klarer ikke se noe annet enn at du bruker en stor dildo fordi det verktøyet mannen din besitter ikke gjør jobben godt nok. Anonymkode: 4beeb...d0a
Gjest Alterego666 Skrevet 15. mars 2020 #129 Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke se noe annet enn at du bruker en stor dildo fordi det verktøyet mannen din besitter ikke gjør jobben godt nok. Kanskje du trenger briller for å klare å se at hun nyter?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #130 Skrevet 15. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en ganske stor dildo som jeg benytter meg av alene, eller mannen min bruker den på meg. Det er veldig deilig å fylles opp på den måten, men kan allikevel ikke sammenlignes med sex med mannen min. Tror ikke du skal tenke for mye på om du er bra nok om du har en gjennomsnitts penis. Kjemi og samspill og følelser har mye å si. Anonymkode: c7aed...6af Du svarer jo egentlig ikke på noe av det jeg spør om. Så klart kjemi og samspill har også mye å si. Var ikke ute etter noe trøste svar. Anonymkode: b9ee2...92c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #131 Skrevet 16. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke se noe annet enn at du bruker en stor dildo fordi det verktøyet mannen din besitter ikke gjør jobben godt nok. Anonymkode: 4beeb...d0a Jeg synes dette blir feil måte å se ting på. Sex med noen man er glad i og lek med et sexleketøy er to ulike ting. Det er jo ganske åpenbart for alle at «jo større, jo bedre» gjelder for dildoer, innen rimelighetens grenser. Anonymkode: 44cfb...32b
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mars 2020 #132 Skrevet 16. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så klart dette gjør oss menn usikre på om penisen vår er bra nok. Snakk for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #133 Skrevet 16. mars 2020 Den er «bare» 16 cm og ikke spesielt tykk så den fyller meg ikke, men bruker den til å få g punkt orgasme som jeg får hvis jeg bruker den riktig. Det hadde ikke gått med en mann Anonymkode: 8dee6...dea
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #134 Skrevet 16. mars 2020 Den ganske så grove silikondildoen, som helt opplagt gir madammen de sterkeste orgasmene kombinert med womanizer, er vel 16 i omkrets og 19 lang. Hun kommer aldri med kun dildo, men kan komme med kun womanizer eller vibrator. Men de sterkeste orgasmene får hun med komboen av womanizer og stor dildo. Å knulle henne til sånne orgasmer kan jeg bare drite i å prøve på.... Anonymkode: 70d6d...e62
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #135 Skrevet 16. mars 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ganske så grove silikondildoen, som helt opplagt gir madammen de sterkeste orgasmene kombinert med womanizer, er vel 16 i omkrets og 19 lang. Hun kommer aldri med kun dildo, men kan komme med kun womanizer eller vibrator. Men de sterkeste orgasmene får hun med komboen av womanizer og stor dildo. Å knulle henne til sånne orgasmer kan jeg bare drite i å prøve på.... Anonymkode: 70d6d...e62 Ok. Hiv på deg en Fatboy Cocksleeve og la henne styre vibratoren. Hun blir nok ikke misfornøyd etter (no)en slik(e) orgasme(r). Anonymkode: 089b0...1a4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #136 Skrevet 16. mars 2020 Alle damer vil ha en stor feit dildo, siden mannens penis i utgangpungtet ble skapt for å formere seg ikke for å gi dama vaginale orgasmer. En stor feit dildo i musa saltidig med en womaniser gjør susen. Anonymkode: 8226e...739 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #137 Skrevet 23. mars 2020 Bruker for det meste barberhøvel, en slik som er for kvinner med myke kanter. Har en dildo (normal størrelse), men bruker den sjelden. Jeg kommer veldig lett og trenger ikke store dildoer for å få orgasme. Anonymkode: c3a26...751 1
GiftM Skrevet 30. desember 2021 #138 Skrevet 30. desember 2021 getrobene skrev (På 26.12.2021 den 10.37): Anbefaler på det sterkeste et "egg", klitorisvibrator! Det funker, hver gang! Alene eller sammen )) Knullet ei som hadde "egg" i seg, var både spennende og pirrende. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #139 Skrevet 30. desember 2021 Kona har en dildo som ligner på en hånd. Den er for voldsom. Vi ville prøve, men det gikk ikke Anonymkode: 5bbaa...956
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #140 Skrevet 30. desember 2021 Overrasket over hvor mange vide dåser det er her. Å så klager kvinnfolk på at menn har små peniser. Vel, menn, her ser dere hvorfor. Dere har ikke liten penis, det er damene som er for vide. Selv klarer jeg meg helt fint med en vanlig dildo, selv om jeg fortrekker fingrene. Anonymkode: 13f81...89e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå