Gå til innhold

Hvor stor dildo bruker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og så lurer kvinner på hvorfor vi menn har så angst for størrelsen på utstyret vårt. Jaja...

Anonymkode: 13542...4be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og så lurer kvinner på hvorfor vi menn har så angst for størrelsen på utstyret vårt. Jaja...

Du vet når damene ligger å knuller seg med sånne leketøy, så er det uansett bare en hest som ville klart å tilfredsstille de, så du kan ta det helt med ro:fnise:

Anonymkode: 8226e...739

• Liker 2
Skrevet

Beste dildoen EVER! Vixskin Lonestar litt større enn gjennomsnittet, men ikke kjempestor.
Har liksom aldri helt tent på de kjempestore, blir de for lange så gjør det bare vondt.
Tykkelse er viktigere for meg og noen ganger er Vixskin Randy deilig, men ofte blir den faktisk for tykk.
Når jeg onanerer har jeg liksom lyst til å kose meg ikke føle at jeg blir sprengt :-P

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Adina skrev:

Beste dildoen EVER! Vixskin Lonestar litt større enn gjennomsnittet, men ikke kjempestor.
Har liksom aldri helt tent på de kjempestore, blir de for lange så gjør det bare vondt.
Tykkelse er viktigere for meg og noen ganger er Vixskin Randy deilig, men ofte blir den faktisk for tykk.
Når jeg onanerer har jeg liksom lyst til å kose meg ikke føle at jeg blir sprengt :-P

Klarer du å nyte sex med en normal penis eller foretrekker du dildo til vaginal bruk?:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til hverdags bruker jeg en finger eller to inni meg når jeg onanerer, men i spesielle tilfeller elsker jeg å bli fylt til randen og knulle meg selv med den her: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/dildoer/clear-dildo-large/#reviews Den er fantastisk😍

Ingenting slår dog en ekte penis:)

Anonymkode: 2c3ab...a9c

Hvor mange av mennene du har hatt sex med har hatt denne størrelsen? På kg er det "normalt" å ha 15 cm i omkrets:fnise: Tror mange er flinke til å skryte på seg litt.:P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke dildo, synes det er utrolig kjedelig :fnise: Hadde en dildo da jeg var yngre, den var 15 cm lang og 3 cm i diameter omtrent, men synes egentlig den var vedlig vond og ubehagelig å bruke, så den gikk raskt i søpla.

Eksen min kjøpte meg en dildo en gang da, som vi skulle prøve sammen. Den var tykkere på tuppen, før den ble smalere, så tykkere og smalere igjen (om det gir mening). Men det tykke var jo alt for stort for meg, men fikk hodet inn etter litt jobbing. Men da fikk jeg helt panikk, fordi vi presset den inn og det egentlig var veldig ubehagelig, så når jeg da hadde hodet på dildoen inni meg, men den smale delen i "åpningen" så fikk jeg helt panikk for at jeg ikke skulle få den ut igjen, og da satt den jo bom fast :fnise:  fikk den til slutt løs etter mye panikk og tårer :sjenert: Aldri igjen... Tror jeg holder meg til ekte saker jeg!

Anonymkode: efe80...54c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet når damene ligger å knuller seg med sånne leketøy, så er det uansett bare en hest som ville klart å tilfredsstille de, så du kan ta det helt med ro:fnise:

Neida, er jo mange menn som har 16-18 cm! Som nevnt lenger opp så tells jo ikke hele dildo lengden når det står 23 cm, fordi ballene og sugekoppen i bunn tar jo også opp en del centimeter.
Kanskje ikke størst andel menn, men er ikke noe værre enn å rullere på gutta til man kommer over en med ordentlig tilfredstillende størrelse :) Vil si kanskje 1 av tre eller 1 av fire.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har aldri lurt på det. Skjønner det hvis man har 10 cm pikk liksom. Det man kan lure på hvorfor er hvorfor ikke de mennene sørger for å skaffe seg et bra fingre og slikke-game, for da er det ingenting å klage på uansett :)
Man får gjøre det beste ut av det man har. F.ex En dame med små pupper vil ikke se bedre ut med krummet rygg, men retter hun opp ryggen og skyter brystet frem og gjør det beste ut av det så hjelper det mye.

Anonymkode: 916bd...b52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke dildo, synes det er utrolig kjedelig :fnise: Hadde en dildo da jeg var yngre, den var 15 cm lang og 3 cm i diameter omtrent, men synes egentlig den var vedlig vond og ubehagelig å bruke, så den gikk raskt i søpla.

Eksen min kjøpte meg en dildo en gang da, som vi skulle prøve sammen. Den var tykkere på tuppen, før den ble smalere, så tykkere og smalere igjen (om det gir mening). Men det tykke var jo alt for stort for meg, men fikk hodet inn etter litt jobbing. Men da fikk jeg helt panikk, fordi vi presset den inn og det egentlig var veldig ubehagelig, så når jeg da hadde hodet på dildoen inni meg, men den smale delen i "åpningen" så fikk jeg helt panikk for at jeg ikke skulle få den ut igjen, og da satt den jo bom fast :fnise:  fikk den til slutt løs etter mye panikk og tårer :sjenert: Aldri igjen... Tror jeg holder meg til ekte saker jeg!

Prøv en dildo med vibrator funksjon! Her er mange gode å velge mellom som er veldig naturtro og ekte + intens vibrator :ninuskapus:

http://www.nytelse.no/vibrator/kvinner/

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv en dildo med vibrator funksjon! Her er mange gode å velge mellom som er veldig naturtro og ekte + intens vibrator :ninuskapus:

http://www.nytelse.no/vibrator/kvinner/

Men jeg bruker ikke vibrator heller :sjenert: Bruker bare fingrene eller dusjen egentlig!

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, er jo mange menn som har 16-18 cm! Som nevnt lenger opp så tells jo ikke hele dildo lengden når det står 23 cm, fordi ballene og sugekoppen i bunn tar jo også opp en del centimeter.
Kanskje ikke størst andel menn, men er ikke noe værre enn å rullere på gutta til man kommer over en med ordentlig tilfredstillende størrelse :) Vil si kanskje 1 av tre eller 1 av fire.

Nei, har aldri lurt på det. Skjønner det hvis man har 10 cm pikk liksom. Det man kan lure på hvorfor er hvorfor ikke de mennene sørger for å skaffe seg et bra fingre og slikke-game, for da er det ingenting å klage på uansett :)
Man får gjøre det beste ut av det man har. F.ex En dame med små pupper vil ikke se bedre ut med krummet rygg, men retter hun opp ryggen og skyter brystet frem og gjør det beste ut av det så hjelper det mye.

Er jo ofte tykkelsen på disse dildoene som er stor. Er uansett få kvinner som har glede av noe som er særlig over 15 cm. Men tykkelsen på disse dildoene som er linket til er jo laangt over normalen på en penis.:)

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ofte tykkelsen på disse dildoene som er stor. Er uansett få kvinner som har glede av noe som er særlig over 15 cm. Men tykkelsen på disse dildoene som er linket til er jo laangt over normalen på en penis.:)

4,5-5cm i diameter er ikke laangt over normalen, men det er litt over gjennomsnittet ja :)

Og det man skal tenke på når det er snakk om lengde, så måles penislengden og dildo lengden helt fra roten, og penis kommer jo aldri så langt inn som til roten pga fasong, baller og hofte/skamben som "stopper" opp, og samme gjelder på en naturtro bdildo med ballesett, sånn at en 15 cm lang penis/dildo vil kanskje bare få inn 11 cm , og en 19 cm lang dildo vil få inn ca 15 cm. Så da er det greit å heller ha litt å gå på, enn å komme til litt for kort. Så det forklarer nok mye at vi kjøper store dildoer. Men en dildo på 26 cm som vil få inn 22 blir for de aller fleste damer for lang uansett så det er ikke om å gjøre å ha størst dildo heller naturligvis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Adina skrev:

:haar:

Ikke kjempestor??? De er jo greit lange og dritsvære i tykkelse!
Aldri i verden om jeg kunne ha dyttet sånne digre beist oppi dåsa. Da blir det bare vondt og ubehagelig. Takke meg til denne kompisen... :hjerte:

Anonymkode: cafdd...1e6

Skrevet (endret)

Hvilken vibrerende dildo anbefaler dere å kjøpe?

Dildo som blåses opp ser ut veldig rart 😁. De andre som er anbefalt jeg likte ikke.

Der jeg fant også noen vibrernde dildo  https://www.crazylove.no/DILDO/Beste-Dildo

Nå jeg er i tvil om jeg skal kjøpe en stor eller en vibrerende.

Iallefall finner jeg ikke en stor og vibrerende.

Endret av Marite
AnonymBruker
Skrevet

Er det deilig for dere at partner bruker en sånn dildo på dere, eller vil dere helst bruke den alene?:)

AnonymBruker
Skrevet
På 22.4.2007 den 12.36, Daiquiry skrev:

Jeg har mange forskjellige, både tynne og tjukke...har fått en stooor en av samboeren min og han elsker å bruke den på meg....han kjenner ingen forskjell på meg etter at jeg har brukt den...så kanskje jeg er en sånn en som trekker seg fort sammen igjen?? :ler:

Går jo også ann å bruke dildo samtidig i musa som man har samleie.:P

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

4,5-5cm i diameter er ikke laangt over normalen, men det er litt over gjennomsnittet ja :)

Og det man skal tenke på når det er snakk om lengde, så måles penislengden og dildo lengden helt fra roten, og penis kommer jo aldri så langt inn som til roten pga fasong, baller og hofte/skamben som "stopper" opp, og samme gjelder på en naturtro bdildo med ballesett, sånn at en 15 cm lang penis/dildo vil kanskje bare få inn 11 cm , og en 19 cm lang dildo vil få inn ca 15 cm. Så da er det greit å heller ha litt å gå på, enn å komme til litt for kort. Så det forklarer nok mye at vi kjøper store dildoer. Men en dildo på 26 cm som vil få inn 22 blir for de aller fleste damer for lang uansett så det er ikke om å gjøre å ha størst dildo heller naturligvis.

Jeg ser ingen lureri her.Syns både lengde og tykkelse på de store dildoene stemmer😊😊Jeg vil tro😁😁de er jo veĺdig naturtro og det hadde vært spennende å prøve en sånn BIG😏uhuu..

https://www.crazylove.no/DILDO/Stor-Dildo

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Alt er mulig.Trenger mye glidd og trenig med en stor dildo

Anonymkode: b20ec...d5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2018 den 14.38, AnonymBruker skrev:

Går jo også ann å bruke dildo samtidig i musa som man har samleie.:P

Ja,dette går kjempe alright👍😎😏

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,dette går kjempe alright👍😎😏

Jeg skjønner ikke om dere kødder eller ikke?! 😂

Hvis det er seriøst: er ikke det vondt? Impressive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...