Gå til innhold

Hvor stor dildo bruker du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Søren å, nå er jeg nysgjerrig også

Gjest gjest1
Skrevet

Sier rasshøl og tømmerstokk deg noe? :Hehe:

Gjest gjest1
Skrevet

My god.....

Vel, vel, da fikk jeg svaret på spørsmålet jeg plumpa ut med her til noen kompiser for en uke siden!

Gjest gjest1
Skrevet

åh?

(mente ikke tømmerstokk på ordentlig, men pretty close) :P

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, bare en kompis som snakka om at størrelsen hans var på størrelsen med en tube han holdt, så begynte jeg å spinne litt videre om det faktisk var mulig for en kvinne å ta i mot... Men etter disse bildene er jeg ikke i tvil, og guri, dem kan jo ta mer enn hva jeg kunne tenke meg til i det hele tatt! Hehe...

Gjest gjest1
Skrevet

Huff og au sier jeg bare! En mellomting liker jeg bedre!

(ikke dildo forresten, jeg glemte det var det det handlet om) de er så kald og ufølsomme.

Gjest gjest1
Skrevet

Lurer litt nå, kvinner som bruker så stort utstyr, kjenner dem noe i det hele tatt ved vanlig samleie med en mann da?

Eller vil dem trenge enormt for å nyte det like mye?

Gjest gjest1
Skrevet

Min erfaring er at liten funker sånn halvveis, men det er jo følelsen av noe digert inni en som er halve morroa. Digert som i klarer-å-holde-musa-like-stram-etterpå så klart. Eneste kjipe er blodet :(

Skrevet
Sier rasshøl og tømmerstokk deg noe? :Hehe:

Det verste synes jeg at hun er i stand til å ta dildoer i urinrøret :overrasket:

Inkontinens og UVI, tenker jeg. Etter at jeg har tenkt AU!

Gjest seroxata
Skrevet

tampong supersize!! works every time ;)

Skrevet

Kom forresten til å tenke på de meget få menneskene som har super-tøyelig hud. Er det noe lignende som foregår her, kanskje?

Gjest gjest1
Skrevet
Det verste synes jeg at hun er i stand til å ta dildoer i urinrøret :overrasket:

Inkontinens og UVI, tenker jeg. Etter at jeg har tenkt AU!

Wtf? Det så ikke jeg! Jeg griner hver gang jeg har uvi, og vil heller ha ting UT enn jævla inn! Beklager banneordet men det var på sin plass.

Skrevet
Wtf? Det så ikke jeg! Jeg griner hver gang jeg har uvi, og vil heller ha ting UT enn jævla inn! Beklager banneordet men det var på sin plass.

På amazingty siden er det en link i teksten der det står at hun er en "AVN Award Winning Peehole Fucking Slut". Jeg var så dum at jeg klikket på.

Men på den lyse siden har ikke denne siden bidratt til ytterligere terroraksjoner i Midtøsten.

Gjest gjest1
Skrevet
tampong supersize!! works every time ;)

:hoho: Du bare drar i snora hundre ganger i sekundet? hahaha.

Har hatt to stk. men kasta begge da jeg flytta i kollektiv. Ble litt paranoid av det hele. Men hadde en sånn liten blank greie som vibrerte masse, og en stygg "naturtro" sak som var helt ok. Neste gang skal jeg ha større.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan føles en gjennomsnittlig penis i forhold?

Hilsen bekymret gutt :)

Skrevet
Den er vel ca 17 cm lang og 4 cm i diameter.. ;)

Åh, på samme størelse som en normal pikk! Du er gææærn ass :ler:

Skrevet
Åh, på samme størelse som en normal pikk! Du er gææærn ass  :ler:

Nå er ikke dette en konkurranse om hvem som kan stappe mest mulig oppi høna, da.

Skrevet
Nå er ikke dette en konkurranse om hvem som kan stappe mest mulig oppi høna, da.

Jodda! :)

Skrevet
Jeg tennes skikkelig av å kjenne vaginaen fylt ut. Har flere vibratorer og dildoer som har gjort at jeg kan ta større og større saker.

Kjærsten min tenner også av dette, og det gjør ikke saken noe dårligere.

Min aller største dildo er 29 cm i omkreds. Jeg fikk den på gøy av en veninnne jeg har som hadde vært i Tyskland, og heldigvis vet hun ikke at jeg bruker den.

Seriøst?! Det er jo..enormt! :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...