Gjest Lillimor Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har alltid vært ganske sjenert og rolig av meg, men har uansett hatt en del venner rundt meg. Nå føler jeg plutselig at jeg ikke har noen å ringe og finne på noe sammen med lenger. Det gjelder både barndomsvenninner og studentvenner. Jeg har nok prioritert tid med kjæresten min det siste året, på bekostning av venner. Det angrer jeg på nå! Når jeg går forbi parken om kvelden, kjenner jeg et lite stikk inni meg - der sitter det store gjenger med folk og har det morsomt sammen. Jeg kan alltids finne en å sende sms til og be med i parken, men de fleste vennene mine er i forskjellige gjenger, altså har jeg ikke en sånn gjeng å dra sammen med. Savner det så veldig! Hvordan kan jeg klare "friske opp" de vennskapene jeg allerede har, eller finne noen nye? Jeg studerer jo, men føler at de gjengene som er på studiet allerede er "fulle" og ikke trenger noen flere. Dessuten så er det veldig dårlig miljø der. Føler meg veldig ensom her jeg sitter, så håper noen kan gi meg noen svar Tror jeg er en hyggelig og blid person og en god venninne, så det er egentlig ingen grunn til at jeg ikke skal ha så mange venner. Har sendt en god del meldinger, men det er jo mange som er bortreist eller ikke kan, så jeg sitter her alene fredag kveld.
BlueEyes Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Fredag kveld og alene... joda, jeg kjenner følelsen. Dessverre har jeg ikke noen råd som kan hjelpe deg i din akutte ensomhet i kveld, og egentlig har jeg vel ikke helt kommet ut av situasjonen selv... Men du har min medfølelse Og du får lov å sende en PM hvis du har behov for å prate med en "likesinnet".
Gjest Snuske Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Fredag kveld og alene... joda, jeg kjenner følelsen. Dessverre har jeg ikke noen råd som kan hjelpe deg i din akutte ensomhet i kveld, og egentlig har jeg vel ikke helt kommet ut av situasjonen selv... Men du har min medfølelse Og du får lov å sende en PM hvis du har behov for å prate med en "likesinnet". ← Lillimor & BlueEyes; Har samme problem etter jeg flyttet fra vest til øst. Men jeg er veldig skravlet av meg, så viss dere føler behov for å prate, kan dere sende en PM til meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå