Gjest Lille-88 Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Kan noen hjelpe meg? Hei..Jeg er ikke en prøver, eller en ufrivvilg Barnløs. Men vet ikke hvor jeg skal få hjelp, så fannt jeg denne siden på nettet når jeg søkte "Graviditet".. Tenkte jeg kunne spørre noen som visste litt av hvert når det gjelder dett emnet..viss det går greit?.. Jeg er en ganske ung jente. Har alltid vær en av de som sier: "tss,JEG blir ikke gravid, det sjer ikke med meg!" derfor har jeg egentli ikke vært så forsiktig når det gjelder å beskytte seg og sånnt.. Men nå har det seg slik at det har gått snart 3 måneder uten at jeg har fått mensen. I det sisste har Jeg hatt det sånn at jeg får en ekstrem lyst etter noe heelt spessielt å spise, å da er det bare det jeg vil ha. Men Jeg føler ingen Kvalme eller noe slik. har heller ikke ømme bryst.. Men ting er uansett ikke slik som det vanligvis er. Jeg Har smerter i nedre mage, men bare på en av sidene.. Jeg tørrhoster mye. jeg har også smerter i venstre skulder. Det er ikke det at jeg tror jeg er Gravid, Men jeg har hørt om noe som Kalles "Gravid utenfor Livmoren", Noe jeg ikke vet så mye om. Er det noen som har hørt om det, å vet hva det er? å hvordan symptonene på det er.? Er bekymret, har ingen å prate med og Trenger hjelp/råd fra voksne mennesker!. Hilsen Lille-88
Gjest Bertine Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Hei kjære deg! Det eneste rådet jeg kan gi deg er å bestille time hos fastlegen din og ta en graviditetstest der. Evt kan du bestille en fra www.hurtigtest.no så kan du teste hjemme! Men uansett, bestill time hos legen din
Velvet Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Tviler på at du er gravid utenfor livmoren. Det skal etter sigende gjøre sinnsykt vondt når spiren vokser til. Ta en test du. Enkleste og sikreste måten å få et ordemtlig svar på.
Gjest Gjesten Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Gå på apoteket i morgon, kjøp ein test, ta den. Er den positiv bestiller du hastetime hos legen om du vurderer abort, vil du beholde barnet hastar det vel ikkje så mykje.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Beste rådet jeg kan gi deg er å ta kontakt med amathea. Det kan du få testet deg (gratis), og du får rådgivning (prevenesjonsrådgivning eller svanggerskapsrådgivning). Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Hvis jeg var deg ville jeg også bedt om en infeksjonsprøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå