Gjest Mzfire Skrevet 27. desember 2002 #1 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg er en av de som har små pupper. Er glad i de som de er, men jeg skulle ønske de så større ut. Hva kan man gjøre for at bysten kommer mer fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Push-up-bh er en utrolig bra oppfinnelse da.... Går sjelden med annet jeg....selv om mine ikke er hverken små eller store...ganske passe...men de ser bedre ut når de blir "pushet" opp og litt sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #3 Del Skrevet 30. desember 2002 Få deg en elsker med liten tiss, så går det opp i opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. desember 2002 #4 Del Skrevet 30. desember 2002 Få deg en elsker med liten tiss, så går det opp i opp! Skikkelig snilt sagt Push up må vel være tingen? Eller så kan du få litt av meg. Jeg har litt for mye, og kunne godt tenkt meg å bli kvitt noe. Store pupper er ikke bare praktisk kan jeg skrive under på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå