Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg har dritlyst til å dra på torsdagen. Da spiller nemlig Morrissey, og ham elsker jeg av hele mitt hjerte. Fikk ikke med meg konserten hans i Oslo i april, så nå skal jeg gi alt for å komme meg dit. Men det kan se vanskelig ut med tanke på jobb, økonomi o.l.... :(

Noen flere som skal på Øya? Og hva skal dere se?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skal se Morrissey. Gleeder meg! :)

Gjest Fruktkake
Skrevet
Jeg skal se Morrissey. Gleeder meg! :)

:frustrert::sur::frustrert::sur:

JEG OGSÅ VIL!

Skrevet

Vel. Du får kjøpe deg en billett på QXL mens de fortsatt er sånn passe rimelig!!! Kom slutten av juli, og prisen for billettene er fordoblet. Tro meg; måtte kjøpe hos en hai i fjor :frustrert:

Gjest Fruktkake
Skrevet
Vel. Du får kjøpe deg en billett på QXL mens de fortsatt er sånn passe rimelig!!! Kom slutten av juli, og prisen for billettene er fordoblet. Tro meg; måtte kjøpe hos en hai i fjor :frustrert:

Hm.. Det er fremdeles torsdagsbilletter på billettservice. I fjor var jeg for sent ute, men da kjøte jeg en sånn hotellpakke med dagspass på Thon hotels. For under tusenlappen. Så jeg snaer ikke slaget som helt tapt enda.

Skrevet

Jepp, har festivalpass så jeg skal se ALT :sjarmor:

Fikk billetter av mannen til jul, og kjøpte billett til venninnen min i mars. Så det gjelder å være tidlig ute, og det er bare å kjøpe, Øya er alltid et høydepunkt i løpet av året og de får alltid gode artister dit, så for meg er det ikke avgjørende at artistlista er spikret når jeg kjøper billetter.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, har festivalpass så jeg skal se ALT  :sjarmor:

Fikk billetter av mannen til jul, og kjøpte billett til venninnen min i mars. Så det gjelder å være tidlig ute, og det er bare å kjøpe, Øya er alltid et høydepunkt i løpet av året og de får alltid gode artister dit, så for meg er det ikke avgjørende at artistlista er spikret når jeg kjøper billetter.

fikk av kjæresten jeg... festivalpass blir stas... gleder meg helt villt :ler:

Gjest -eline-
Skrevet

Ikke i år :sur: Vi visste ikke om vi kom til å være på østlandet da det ble lagt ut, og fikk ikke vite noe før det faktisk var utsolgt så (kun torsdag er ikke veldig aktuelt nei) :forvirret: Jaja, får ta det igjen neste år!

Kos dere, dere som skal dit da!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg stikker vel om jeg får noen gratisbilletter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...