Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Er det flere som har opplevd at Play.com(eller strengt tatt Posten da) fremdeles er svært trege med å levere, eller er det bare jeg som bor så langt ut i gokk at posten fraktes med esel?
Gjest Kitz Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jeg bestilte to filmer derifra den 30/6 og fikk de først i går og jeg bor ikke langt ut i gokk... Endret 14. juli 2006 av Kitz
Elanor Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Bestilte 2 DVD'er 2. juli, og fikk dem i går, 13. juli. Det tok vel kanskje litt lang tid, syns jeg. Ferieavvikling i postvesenet, kanskje?
Gjest Grønn Frosk Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Vi bestilte filmer derfra nå nylig. De brukte vel 9 dager på leveransen. Det er mye i forhold til før, når det aldri gikk over fem dager før filmene ble levert.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Bor i frankrike, og bestilte to filmer derfra i sommer, bare den ene kom frem, og det etter 12 dager eller noe slikt... Den andre fikk jeg refundert! Så i og med at det skjer i andre land også, kan være play.com, det kan også være at ferie/sommer gjør at ting tar ekstra lang tid/ikke kommer frem...
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 Bestillte for et par mnd siden og da måtte jeg vente i to uker på filmene(lagervarer begge to)
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Tviler på at det er posten, andre pakker fra USA pleier dukke opp etter max en uke. Enten sender de pakkene på en annen måte, eller så er det play som er SENE med å sende ut.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 Play.com har base i Storbritannia. Forøvrig så kan det være at pakkene blir liggende i tollen....
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 Jeg bestilte nå nettopp fra Play. La inn bestillingen på en mandag, fikk mail om at varene var sendt på tirsdag og hadde filmene i postkassen på fredagen. Jeg bestiller stort sett 1-3 filmer ol fra Play i måneden, har ikke merket noe til at varene har kommet tregere i det siste.
Shoegal Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 Jeg mangler fremdeles to av fire pakker som ble bestilt for nesten tre uker siden...
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #11 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har også opplevd at de er uvanlig trege for tiden, egentlig helt siden juni (jeg bestiller ca 1 film i uka i gjennomsnitt). Nå har jeg så mye jeg venter på fra dem at jeg må bestille post-oppbevaring i ferien (jeg trodde jeg skulle få filmene før jeg reiste på ferie), tør ikke la filmene komme i postkassa mens jeg er borte. :-(
Gjest -eline- Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Play.com har base i Storbritannia. ← Sort of... De har base på Jersey, som på en måte er endel av Storbritannia, på mange andre måter er det uavhengig (og ingen channel island'ere vil si at de britisk...) Men det er en annen diskusjon Synes play.com alltid har vært trege, tilogmed når jeg har bestilt til England har det fort tatt minst 6-7 dager, mens amazon.co.uk har levert på 2-3 dager.
Fakse Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 Vi har også hatt problemer med forsendelser fra Play. Det underlige er at jeg har fått mail om at varene er sendt ganske kjapp, men likevel tar det evigheter før varene kommer. Ikke de samme problemene med f.eks amazon.co.uk eller cdwow.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå