Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

MÅ kjøpe ny sjampo og balsam snart, har farget hår. Blir lett flatt (dagen etter jeg har vasket det). Litt tørre tupper. Har opplevd at håret kan se litt fett ut dersom jeg har brukt sjampoer med for mye fukt (spesielt Redken sine, serien for farget hår).

Kan Matrix Biolage være noe for meg? Eller bør jeg heller satse på Kerastase?

Endret av Lanalia
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Biolage-serien for farget hår er super! Jeg har akkurat kjøpt den om igjen, og synes ikke at den tynger håret. Og så lukter den naturlig og nydelig.

Skrevet

Hjertelig takk for raskt svar! Men hva er fordelen med å bruke fargesjampo istedenfor f. eks resistance fra Kerastase?

Jeg trenger virkelig hjelp! Skal bestille nye produkter i dag eller i morgen, og må ha hjelp med noen som kan sakene sine. Jeg har forstått det som at du er erfaren, Elphaba, så råd mottas med stor takknemmelighet.

Hva bør jeg velge? Kerastase eller Biolage? Og i tilfelle, hvilken vil du anbefale?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker Resistance og Biolage om hverandre. Jeg har ikke noen tro på fargeshampoer generelt, de fleste inneholder bare masse silikoner som gir glans, men som tørker ut håret på sikt. Unntatt Biolage.

Fargeserien til Kerastase ga meg kuler i hodebunnen, så den anbefaler jeg ikke til noen. Biolage er jo billig hos LF, så hvorfor ikke prøve den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...