Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Øhm...!

Har bestilt, ser at pengene er trukket far konto! Men når jeg går inn å sjekker på Shipments status, så står det at betalingen er ikke gjennomført...!

Hva skal jeg gjøre? vente?

Har ikke fått noe mail fra Strawberry heller...

ÅÅÅHHH, jeg er så utålmodig...! :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det kan vere at de rett og slett ikke har oppdatert shipment status. Sjekk igjen i morgen du, og da kan du heller sende en mail om det ikke har komt opp att du har betalt :)

Har i grunnen aldri sjekket skipment status, selvom jeg har bestilt over 30 ganger, så kan ikke si sikkert hvorfor det står det.

Skrevet

...Og? Status forandret??

Blelitt nysgjerrig selv, har tenkt å bruke den siden en vakker dag;)

Gjest Lanyah
Skrevet

Ingen resultat, jeg sendte mail til de og sa ifra, og da fikk jeg beskjed om at kortnummeret må ha vert feil eller noe, at jeg måtte prøve å bestille på nytt. Men pengene er trukket fra konto og jeg er temmelig forbannet nå...! 900,- er mye peng...! :grine::sur: De bør komme med et bedre svar...! For jeg skrev inn riktig siffer av det som sto på kortet, for ellers hadde jo aldri pengene vore trukket.

Noen som har vert borti noe lignendes?..., isåfall hva gjorde dere?

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg shoppet fra jloshop en gang, pengene ble trukket fra konto. 4 måneder gikk før jeg fikk klærne i posten... Jeg trodde jeg hadde mista pengene.

Gjest Lanyah
Skrevet
:overrasket: Så lenge?! Men de har jo sagt at noe er feil med kortet, at ordren kom ikke skikkelig til..., altså pengene...!
Gjest Tanita
Skrevet

Da må du fakse over kvittering eller bevis på at pengene er overført. De i banken kan hjelpe deg med det.

Gjest gjest1
Skrevet

Send dem en ny mail og legg ved dokument fra banken (om du har nettbank) som bevis på at pengene ER faktisk gitt til dem! :)

Gjest Lanyah
Skrevet

Takk for hjelp! :) Skal ned i banken å høre imorgen hva som har skjedd med pengene! Håper det ordner seg!

Gjest Lanyah
Skrevet

Fikk ordnet kvittering på at det var riktig, og at pengene var komt fram til de. Skriver mailer med de..., jeg skjønner lite hva de skriver egentlig...! Off..., er så elendig i engelsk...

Gjest gjest1
Skrevet

Sikkert noen her som kan hjelpe med oversettelse.

Skrevet

Shipment status? Betyr ikke det at du kan sjekke hvor langt ordren er kommet? Om de har sendt den? Har ikke kjøpt noe derfra, men det hadde jeg trodd at Shipment status var. Hvis det hadde noe med betaling å gjøre ville de kallt det "Payment Status" kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror det kommer opp betalingsstatus der også, siden der ikke kan vere noe skupment status om ikke betalingen er registrert.

Skrevet

Kan det være at pengene bare er reservert på kontoen din? Da står de sperret i noen dager, og du får de tilbake når strawberrynet ikke har hentet de.

Gjest Lanyah
Skrevet

Banken sa iallefall at pengene var kommet på StrawberryNET sin konto igår, de hadde trukket fra kontoen min..., men pengene kom ikke inn på deres konto med en gang, fordi det tar alltid litt tid sa de. Men igår skulle alt være iorden.

Men det virker ikke sånn for Strawberry..., de svarer iallefall noenlunde raskt..., så jeg tror de iallefall engasjerer seg i det..., og prøver å finne ut hva som er problemet.

Shipment status, der står det om betalingen er gjennomført og bl.a om ordren er sendt osv., for de så lurte.

• 2 uker senere...
Gjest Lanyah
Skrevet

HVA?! Idag så jeg at pengene var komt tilbake på min konto...!

Jeg tør ikke bestille der fra igjen jeg..., selv om det er SÅ mye jeg har lyst på! :sur:

Hva skal jeg gjøre da...?

Hvorfor fikk jeg pengene tilbake fra dem? Hva tror dere?...

Skrevet

Sansynligvis har det gått noe galt under bestillingen slik at de ikke har fåt orderen. Pengene har bare vært reservert, og når strawberrynet ikke "henter" de så får du de tilbake etter x antall dager.

(Samme skjedde med meg når jeg skulle kjøpe kamera til 12 000 i fjor!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...