Gå til innhold

Farge håret nedentil?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Går det an? Dette er kanskje litt komisk, men jeg lurte på om noen av dere har prøvd det, å skifte farge på håret nedenti altså?P :legrine:

Kan man i så fall gjøre det selv, med vanlig farge kjøpt på f.eks parfymeri?

Kan man farge dusken lys, feks, eller må man da i så fall bleke det? He he, har lite erfaring med å farge hår generelt, og de få gangene jeg har farget håret, på toppen altså, har frisøren gjort det.

Kvinne 36, som ønsker litt forandring ( :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri gjort det, og har heller ikke behovet. Det finnes garantert farge som er beregnet for kjønnshår, men tror ikke jeg ville ha brukt vanlig hårfarge. Kan bli en smule sterkt for et sensetivt område.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Samantha i Sex og Singelliv gjorde jo det en gang, mener jeg å huske :tunge1:

:ler:

Gjest seroxata
Skrevet

ehm, jeg farget det neongrønt ei gang.... det var ganske stilig, grønn landingsstripe :hoho:

sånn impulshandling... host

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ville ikke farget det med mindre det var platinablondt. Men joda, som seroxata sier, det er mulig! Sjekk sexbutikken, de har rosa og grønne og blå kjønnshårmascaraer :legrine:

Gjest Gjest
Skrevet

ts her :)

ok, skjønner at dette ikke er så vanlig som jeg trodde. For å få litt forandring får man kanskje heller forsøke å forandre litt på "frisyren" da. Tenkte bare det kunne vært litt kult å overraket typen med en "blondine" eller en "rødhåring", men det virker ikke som det er noen som har prøvd ut dette noe særlig. :ler:

Innrømmer at dette kanskje høres litt sprøtt ut, men, men.

Husker godt Samanta i Sex in the city. Det ble jo mindre pent, vil jeg si. :ler:

Nå vel. Blått og grønt hår der nede, høres mer komisk enn tennende ut, spør dere meg. Poenget var jo at det skulle se naturlig ut, men litt anderledes enn det partneren er vant til. :)

Gjest Gjest
Skrevet

husker det var et tv innslag om dette for lenge siden! frisører som forandrer og styrte med undelivsfrisyren! farget det, og lagde motiver og skrift der også! ganske morsomt i grunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...