JuliBrura Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Har dere veske til kjolen, eller låner dere litt plass i vesken til forloveren? Mye smådetaljer igjen nå!
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har en liten søt veske der jeg får plass til leppestift og kanskje en eske med pastiller. Ellers tror jeg at jeg kommer til å ha en litt større veske med mer stæsj plassert et strategisk sted som jeg ikke skal bære rundt på Trenger jo ekstra linser, parfyme, litt mer sminke, kanskje hårspray +++ Når skal du gifte deg Julibrura??
JuliBrura Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2006 Ja, tenkte jeg skulle gjemme unna en "nødbag" i nærheten av doen jeg også, sikkert lurt å ha! Gifter meg 29.juli, så det er ikke lenge til nå!
Elise_ Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Jeg tenkte å ha litt i egen veske (den er bitteliten, hvit og søt, sikkert ikke plass til mer enn leppestift og mobil) så har jeg en større veske et annet sted.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Ja, tenkte jeg skulle gjemme unna en "nødbag" i nærheten av doen jeg også, sikkert lurt å ha! Gifter meg 29.juli, så det er ikke lenge til nå! ← Jeg gifter meg 29. juli jeg og!!! Har du kontroll?? Jeg gleder meg sååååå
JuliBrura Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2006 Jeg gifter meg 29. juli jeg og!!! Har du kontroll?? Jeg gleder meg sååååå ← Kontroll og kontroll, begynner å komme seg nå! Hva med deg? Det meste er vel i boks, men gjenstår en del småting. Men mange småting tar brått litt tid! Gleder meg jeg også!
Lassie Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har sydd meg en liten pompadourveske, plass til røyk, leppestift og evt. litt annet småtteri. Tenkte forloveren min skulle få ha den til etter selve vielsen.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #8 Skrevet 15. juli 2006 Kontroll og kontroll, begynner å komme seg nå! Hva med deg? Det meste er vel i boks, men gjenstår en del småting. Men mange småting tar brått litt tid! Gleder meg jeg også! ← Jeg har kontroll over det meste TROR jeg (og håper jeg). Vi bor i utlandet, men skal gifte oss på min hjemplass. Så jeg må organisere litt gjennom andre, men som sagt - jeg føler jeg har kontroll. Håper jeg ikke får meg en overraskelse når jeg kommer hjem om en uke, og tror jeg kan slappe av og kose meg litt - så blir det sånn Jeg har listene over det som må ordnes når jeg kommer til Norge klare, så det ordner seg. Stoler fullt og helt på dem som har med maten å gjøre, jeg vet jeg har en flink frisør, jeg vet kjolen min er fin og dressen til kjæresten min er i orden, klærne til brudebarna er i orden, pynting og bordplassering er bestemt. Toastmasterne kommer til å gjøre en super jobb. Kjæresten min har ordnet med bryllupsnatta, jeg vet ingenting, men vet at han er strålende fornøyd så det gleder jeg meg til.... Lykke til i innspurten - synes det nesten er litt uvirkelig jeg at vi faktisk skal gifte oss om 2 uker
*Emma* Skrevet 15. juli 2006 #9 Skrevet 15. juli 2006 Jeg skal ikke ha noen veske. Har ikke tenkt så mye på det men hva i alle dager trenger jeg veske til??? Mobil..nei det vil jeg ikke ha med meg... Røyk....røyker ikke. Sminke...gidder ikke sminke meg mere etter fotografen er ferdig. Klenex...det har garantert noe andre. Nei ser ingen grunn til å drasse på veske...
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #10 Skrevet 15. juli 2006 Min erfaring er at veske ikke er nødvendig. Jeg hadde ikke veske, og savnet det ikke en eneste gang.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #11 Skrevet 15. juli 2006 Veske er fint å ha til sminke, lommetørkle,sigaretter,hodepinetabletter o.s.v
Malama Skrevet 17. juli 2006 #12 Skrevet 17. juli 2006 Hmm, det hadde jeg ikke tenkt på... (vel, jeg gifter meg ikke før neste år, så jeg har god tid til å tenke) Jeg røyker ikke, tror ikke jeg trenger mobilen denne dagen (dn kan ligg fint med lyden av i baggen med klærne til neste dag, som vi skal ha med oss til bryllupsnatta. Så kan jeg lese gratulasjonsmeldinger (som jeg forventer, selvsagt, fra bekjente som ikke er tilstede) neste dag eller noe sånn. (men jeg kommer til å trenge den på formiddagen da, vi har vielse klokka tre, og mye å få orden på før den tid vil jeg tro) lebestift er et minimum som jeg må ha av sminke (det tas jo tusen bilder etter fotografen da, alle "familiebildene" og sånn, etter middag. Og etter middag har jeg neppe mye lebestift på munnen...) men den er jo liiiten, og min forlover eller min forlvoede (da ektemann!) kan sikkert ha ansvaret for den da. Vet ikke om jeg tar sjangsen på å legge den i "toalettsakene" som jeg har lest om at man setter frem til gjestene, tenk om noen tar den, også er der ikke til meg? Må sørge for at min er tilgjengelig ja. (men en privat toalettveske i nærheten av do hørtes ikke dumt ut det) Jeg liker ikke å ha veske som jeg føler at jeg må "passe på" i festlige sammenhenger, så jeg tror jeg satser på å droppe en den dagen. Det følger vel ikke akkurat med søte små hvite vesker til kjolene? Og da slipper jeg å stresse med å finne en da, om jeg ikke trenger å ha en...
*Emma* Skrevet 17. juli 2006 #13 Skrevet 17. juli 2006 Hvis jeg skulle hatt m meg noe lurer jeg på om det hadde gått ann å "sy på en lomme" inni kjolen liksom...skjørtet er jo så stort uansett at ingen hadde vel sett det Men da måtte jeg jo gått på do hver gang jeg skulle ha noe ut av lomma....he he...
JuliBrura Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 17. juli 2006 Er vel egentlig bare leppestift jeg også trenger, bare jeg sørger for at forlover har hodepinetabletter og servietter.. Kanskje jeg bare skal legge leppestiften i kløfta?
Augustbrud02 Skrevet 18. juli 2006 #15 Skrevet 18. juli 2006 Jeg hadde ike veske og er glad jeg ikke hadde det. Det er ikke stort man trenger egentlig, og det kan man enten legge fra seg et sted eller få noen til å passe på. Det var nok å holde styr på, om jeg ikke skulle ha veske også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå