Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Jeg skal hjem til en ny flamme og se film i kveld... Det ligger i lufta at jeg kanskje kommer til å sove der, men det er ikke sikkert. Hvis det skulle bli til at vi begge har lyst til at jeg skal sove der, så er det knall. Men jeg hater å sove over uten toalettsaker... Jeg bruker litt sminke, og er nok litt forfengelig. Men å troppe opp med en toalettmappe tar seg jo ikke bra ut da... What to do? Noen råd til hva jeg minst burde ha med meg? Hva pleier dere å gjøre i sånne tilfeller?
Gjest Mireya Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Bruker du å ha med deg veske overalt til vanlig? Hvis du gjør det, putt det nødvendigste i den. Tannbørste, sminkefjerner, mascara.
Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Pakk en liten sekk med der aller nødvendigste.
Duracell Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Pakk en liten sekk med der aller nødvendigste. ← All ære til den mannen som ikke kjenner angsten komme krypende når date'n har med seg ryggsekk!!! Nei fy flate, styr unna. En veske er koselig, naturlig, og skjuler lett en tannbørste, mascara og en deo om du er heldig. De fleste menn setter pris på naturlige jenter som ikke kommer drassende med sminkeskapet, så du scorer faktisk poeng om du holder det så enkelt.
Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 All ære til den mannen som ikke kjenner angsten komme krypende når date'n har med seg ryggsekk!!! Nei fy flate, styr unna. ← Forstår ikke hvorfor det var så morsomt, når det allerede ligger i luften at hun mest sannsynlig skal overnatte.
Duracell Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Fordi å overnatte betyr sex for en mann, ikke flytte inn.
Gjest Gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Det finnes da vesker i alle størrelser, og det meste av sminke er no problem å ha med i en stor veske. Det samme med tannbørste.
Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Fordi å overnatte betyr sex for en mann, ikke flytte inn. ← For de fleste ja, ikke for alle.
afr0dite Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Ta med en tannbørste, mascara og en truse! Lykke til! :blunke: (+ dong? )
Pilar Skrevet 14. juli 2006 #10 Skrevet 14. juli 2006 Syns det er helt naturlig jeg at man har med seg en toalettmappe om man skal overnatte - man må jo pusse tenner, gre håret, kanskje ha med seg et undertøysskift, og shampoo (og litt sminke). Kunne ikke ramla meg inn å overnatta hos noen som helst uten å kunne tatt med meg en liten toalettveske, greit å føle seg litt vel dagen etter også. Ta med deg en veske eller en liten sekk og putt toalettmappa oppi der, så er du forberedt om det blir overnatting.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #11 Skrevet 14. juli 2006 Og jeg som hadde med meg ryggsekk, bag, og hele bøttebaletten på 1 date (må legge til her at vi bodde 6 timers reise fra hverandre, så når vi først skulle treffes så ble det helgevisitt). Husk kondomer
ceca Skrevet 14. juli 2006 #13 Skrevet 14. juli 2006 Legg det i vesken din du !! Helt normalt at jenter har mye dill-dall i vesken. (ja, noen har og en liten sminke-pung i vesken. ) Husk kondomer og truse!! Lurer han senere, så kan du jo si du hadde det med fordi du ikke visste om du skulle hjem eller ikke... Ceca
Gjest fluesmekker Skrevet 14. juli 2006 #14 Skrevet 14. juli 2006 Legg det i vesken ja. Ta en stor og god slapseveske full av "dameting". En truse og tannbørste ekstra merkes ikke Jeg bekymret meg for det samme da vi begynte å sove over hos hverandre, men fant ut jeg ikke trengte å ha med noe som helst egentlig. Mobil, lypsyl vannflaske og tyggispakke ble det som regel. Har alltid vært en som liker best å gå med sminke hver dagog bruke god tid på badet, men med kjæresten føles det bedre helt uten sånt, og slik liker han det også. Men de første gangene føles det nok tryggest å holde på sine vaner
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #15 Skrevet 15. juli 2006 putt det i en veske som de andre sier ja, det du kommer til å trenge, tannbørste, hårbørste, truse, deo, mascara etc. Er jo ting som ikke tar så stor plass. Og de fleste jenter har mye 'rot' og stæsj i veskene sine
Millis Skrevet 15. juli 2006 #16 Skrevet 15. juli 2006 Antar at du har vært der nå.... hvordan gikk det?
Williams Skrevet 15. juli 2006 #17 Skrevet 15. juli 2006 Spar på prøver med hudkrem, bodylotion etc. Smart, ikke bare for overnatting, men man vet jo aldri!! Da slipper man å drasse med en hel sekk, en skal jo bare ha det aller nødvendigste! Jordan har også en tannbørste/tannkrem i ett (jordan go) som er kjekk å ha i veska....
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #18 Skrevet 17. juli 2006 Antar at du har vært der nå.... hvordan gikk det? ← Det ble overnatting og jeg var veldig glad for at jeg hadde med meg tannbørste og litt sminke hadde det bare i veska... Takk for svar!
Krista83 Skrevet 18. juli 2006 #19 Skrevet 18. juli 2006 Så bra at det hele gikk bra. Som williams sa så er det lurt å ta vbare på prøver. Jeg har en liten toalettveske full av prøver som jeg tar med meg rundt omkring. Alltid greit å ha... Selv tror jeg ikke at jeg var så obs på at det kunne bli overnatting som deg og jeg hadde ingenting med meg. Gikk bra det også..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #20 Skrevet 18. juli 2006 Hos oss var det omvendt! På vår første date dukket han opp med laptop (ville vise bilder!!!), svær toalettveske, ryggsekk, noe å spise... Det første som ramlet ut av meg da jeg åpnet døra, var om han hadde tenkt å flytte inn? Og det gjorde han etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå