Gå til innhold

postpersonalet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet

Hei!

Dette er et litt merkelig spm, men jeg lurer virkelig på :klø: og tar sjansen og spørrer :)

Det jeg lurer på, de som jobber på posten.....de har jo tilgang til vårt navn og fødselsnummer og slik, kan de da spore opp og får info om hvor man studerer, hva man studerer, hva man har i karakter, hva man jobber med osv???...

Håper noen har kan hjelpe meg med dette spm.

Tusen takk på forhånd! :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest loren
Skrevet

Sambo jobber i posten... Kan høre med han :) Men ser han ikke før i kveld ;)

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet

Åh....tusen takk!!! :klem:

Venter spent på svar :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva er grunnen til at du tror det? Er vel bare trygdekontoret som kan spore slikt vel? Posten sitt register er vel begrenset til bosted?

Skrevet

Posten har bare navn og adresse. ikke personnummer.

Skrevet

De kan ikke finne ut noe som helt annet enn adressen. Ikk en gang trygdekontoret kan finne ut hva du fikk på eksamen eller hva du studerer!

Gjest loren
Skrevet

Samme som Liv sa sa sambo også =)

Unnskyld at jeg er sen å svare :)

Eneste må være om en uærlig postmann åpner en kaarkterutskrift som du får i posten.. Men sånne hører forhåpentligvis til sjeldenhetene =)

Gjest Miloine
Skrevet

Hæ, nei det tror jeg ikke de kan! Jobber ikke med bank eller post men kan si meg nesten 99,9 prosent sikker på at de ikke kan spore opp alt om deg.

Tviler på at den ene 0,1 prosent er rett for å si det sånn! ;)

Personvern i Norge faktisk...

Gjest det er meg
Skrevet

Åh...tusen takk for svaret!:):klem:

Vet jo at dette var et merkelig spm, men likevel tok dere ( spesielt loren ) tid til å svare. :tommelsmil: TAAAKKKKKK! God sommer!

Gjest Gjest
Skrevet

De ansatte ved Posten og Trygdekontor, etc., kan ikke spore opp karakterene dine!

Hvordan mener du det skulle gå til?

Man får ikke oppgitt karakterene til noen bare ved hjelp av fødselsnummeret og adressen, man må ha pin-koder osv. i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...