Grace Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Skal kjøpe en kjole fra Asos men er velid usikker på hviklken str jeg skal ta.. Vet det har vært tråder om det her før, men fant ikke når jeg søkte nå.. Er vel 38/40 i norske str. Mer 40 enn 38 vil jg si... Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Europeisk str. 38 er vel sånn ca str. 10 i britisk, og tror str. 40 da blir str. 12. Hvis jeg ikke husker feil! De har jo et skjema for dette inne på siden? Eller så kan du google "conversion" og finne flere kalkulatorer for dette
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har kjøpt en del fra asos, og synes kanskje at str kan være litt knappe...
Gjest MM Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 Ville bestilt 12 evt 14, det er ikke store str hos asos. Jeg bruker str 36 og bestilte en jakke i str 8, byttet den i str 10 fordi den var for trang over brystet.
Girl-Next-Door Skrevet 15. juli 2006 #7 Skrevet 15. juli 2006 Jeg synes Asos er forholdsvis store i str. Har bestilt derfra flere ganger, og har nå begynt å gå ned en str siden jeg flere ganger har opplevd at klærne har vært for store. Men det kommer jo an på om du bestiller "branded clothing" (merkeklær) eller deres eget merke/billig-merke. Klærne som står oppført under branded clothing er oftere mindre (avhengig av merke). Miss Sixty (som selges på Asos) er jo for eksempel ganske små i str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå