Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Endelig er det etterlengtede alternativt forumet oppe og går!

HURRA HURRA HURRA

Er det noen av dere der ute som har erfaringer med rosenterapi?

Noen dere kan anbefale, hva kostet det, hvordan opplevde dere det?

Venter utålmodig på tilbakemeldinger!

YRAN :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg store planer om å prøve, men jeg har ikke fått rota meg til det enda.

Grunnen denne gangen er vel ikke at jeg er så fryktelig treig, men dette er ganske ukjent for meg og jeg gruer meg ganske mye.

Har opplevd en del gjennom livet mitt, mye av det vonde episoder som jeg rett og slett ikke vil huske på som jeg har fortrengt. Men en del av disse har begynt å dukke opp igjen nå, så at de bør hentes frem og bearbeides er det ingen tvil om.

Men jeg er fryktelig redd for å huske, for tingene er jo fortrengt av en grunn.

Hadde vært kjempe fint om noen hadde ærfaring fra dette ja. Hadde vært interessant å høre.

• 5 år senere...
Gjest synne røbekk
Skrevet
Hei på dere!

Endelig er det etterlengtede alternativt forumet oppe og går!

HURRA HURRA HURRA

Er det noen av dere der ute som har erfaringer med rosenterapi?

Noen dere kan anbefale, hva kostet det, hvordan opplevde dere det?

Venter utålmodig på tilbakemeldinger!

<span style='color:darkblue'>YRAN</span> :D

Skrevet

hei. Jeg har hatt mange rosenterapi behandlinger og opplever dette som en utrolig effektiv vei til bedre kontakt med kropp og sjel. Min erfaring er at dette er korteste vei til selvinnsikt og bedre psykisk og fysisk helse. Jeg anbefaler Siv- Merete Antonssen som holder til på Nesodden utenfor Oslo.

Knallbra behandlingsmetode i forhold til sorgarbeid, angst, rastløshey, utbrenthet og konsentrasjonsvansker. Stå på og ta flere behandlinger over lang tid, ta hensyn til prossessene du kommer inn i og livskvaliteten øker drastisk. Jeg elsker denne metoden og tror den hjelper de som hjelpes kan.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...