Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvilket forhold dere har til eksene deres. sjøl må jeg jo bare si at jeg ikke har noe bra forhold å innbiller meg at det er sånn med de aller fleste.

kanskje dette ikke stemmer i det hele tatt!!! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har null kontakt med min eks, og ser han heller aldri tilfeldig, så jeg kan ikke si at vi har noe forhold i det hele tatt, hverken bra eller dårlig. Hater han ikke, savner han ikke, tenker rett og slett ikke på han. (var sammen i 1,5 år). Hvis vi skulle møtes en gang så ville vi kanskje ha sagt noen høflighetsfraser, men ikke noe mer enn det tror jeg.

Skrevet

Før jeg ble sammen med samboeren min hadde jeg kun to korte forhold. Den ene har jeg ikke hatt kontakt med siden vi slo opp. Den andre hadde jeg heller ikke hatt kontakt med siden vi slo opp for åtte år siden før jeg plutselig fikk en del SMS'er av ham for et par uker siden hvor han spurte hvordan jeg hadde det og slike ting. Det er forsåvidt hyggelig, jeg lurer ofte på hvordan folk jeg tidligere har hatt kontakt med har det nå, men jeg hadde likevel aldri tenkt på å ta kontakt med ham hadde ikke han sendt meg meldingene. Det forholdet er et avsluttet kapittel. Jeg er ikke uvenner med noen av eksene mine, men likevel ikke interessert i noe videre vennskap. Det hadde uansett vært vanskelig i og med at vi alle bor i forskjellige byer.

Gjest Fruktfat
Skrevet

har ikke noe kontakt i det hele tatt.

Gjest StoreSky
Skrevet

Har bare en ex -men vi er super gode venner som finner på ting sammen, møter hverandre ute på byen, gjør ting felles med vår datter.

Men når en av oss får ny kjæreste så blir det kanskje litt annerledes.

Gjest Gjest_Petra_*
Skrevet

Har flere ekser - men ingen som helst kontakt med noen av dem. Jeg har vært gift med min nåværende man i 17 år og det er han som er livet mitt - de andre er kun en del av ungdomstiden min.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har noen ekser ;) og har med 2 av dem sporadisk kontakt.. Dvs at hvis jeg møter dem, så hilser vi og prater om løst og fast, jeg har til og med vært ute med en av dem noen ganger. Men vi renner ikke akkurat ned dørene hos hverandre.

Med siste eksen min er det litt anderledes. Vi prater ikke sammen i det hele tatt, og jeg tok meg i å gå en annen vei, da jeg så ham her en dag. Rart, og kanskje litt trist synes jeg. Ikke at jeg trenger å henge i ermene på eksene mine, men jeg synes det er litt synd at vi ikke en gang kan være voksne nok til å hilse. Men men...

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt to lengre forhold før dette.

Med den første kjæresten min (ungdomskjærligheten) har jeg sporadisk kontakt, dvs en liten mail eller sms til fødselsdager og en kopp kaffe ca. annethvert år. Vi har kommet veldig godt over hverandre, og det er bare hyggelig å vite at den andre har det bra.

Til den andre er forholdet litt mer anstrengt. Han var utro og jeg var i begynnelsen bitter, og ville ikke ha noen som helst kontakt. Det ville derimot han; tok kontakt med meg, med vennene mine (de var ikke felles venner), med naboen min... og det gjorde meg ganske så sint. Det tok før jeg kom over ham. Men nå har jeg møtt ham tilfeldigvis noen ganger, og der er ok, men mer kontakt vil jeg ikke ha. Har ingen følelser igjen for ham, og er blitt likegyldig.

Skrevet

Har flere exer, men kun en av dem jeg har kontakt med. Han og hans samboer er en god venn av meg og min kommende mann.

Gjest lilletroll
Skrevet
lurer på hvilket forhold dere har til eksene deres. sjøl må jeg jo bare si at jeg ikke har noe bra forhold å innbiller meg at det er sånn med de aller fleste.

kanskje dette ikke stemmer i det hele tatt!!! :overrasket:

Null kontakt med ekser.

Gjest Aethra
Skrevet

Ingen kontakt med noen av mine ekser nei. Kan stoppe og si hei og prate litt hvis vi møtes, men vil helst ikke ha noe særlig kontakt. Ekser er farlig-farlig synes nå jeg :fy_fy:

Skrevet

jeg har to ekser å han ene føkka opp livet mitt temmelig godt med sjalusi, alkohol å andre psykopatiske trekk. han er jeg nok enda temmelig bitter på. jeg traff en ny mann ikke så altfor lenge etterpå å han var kjempekoslig. helt til den dagen jeg ble gravid ved et uthell. jeg å min datter har ingen kontakt med han i dag, men må innrømme at han irriterer meg litt innimellom med ting han gjør (som går ut over oss)

men til tross for dette så er jeg nok mere likegyldig overfor siste eks enn første. noe som på sett å vis er litt rart men på andre måter ganske forståelig i mine øyne.

Skrevet

Jeg har bare 2 ekser jeg da. Den første har jeg ingen kontakt med. Vi var gode venner i over et år etter bruddet, men da han fikk seg ny kjæreste måtte han bryte all kontakt, hun nektet ham å ha noe som helst med meg å gjøre.

Den andre eksen min har jeg et meget godt forhold til. Vi er nære venner, og har daglig kontakt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har rimelig god kontakt med eksene mine. Ser ikke så ofte de som bor i andre byer og sånt, men det hender nå at vi møtes eller ringes. Det er ihvertfall ingen sure miner!

Men så har jeg aldri hatt veldig langvarige, seriøse forhold med påfølgende bad breakups heller da.

Synd at mange hater eksene sine. Synes det er litt merkelig at en person man har vært så nær, plutselig er en man vil holde seg langt unna. Stusser litt over folk som snakker dårlig om eksen sin.

Skrevet

Jeg har en eks jeg har kontakt med og en jeg ikke har kontakt med.

Gjest lumina
Skrevet

Har to "hovedekser" (dvs forhold som varte mer enn et halvt år)..

Den første var min første kjæreste ever.. Han føkka til en del for meg, og jeg var veldig bitter de første årene etter at jeg gjorde det slutt.. Nå er jeg likegyldig. Dvs at for meg eksisterer ikke han lenger. Han kunne likegjerne vært borte fra jordas overflate. Null kontakt, og null ønske om kontakt..

Nr to "snakker" jeg med på msn en gang iblandt.. Vi var venner før bli ble sammen, og nå ser jeg ikke på han som eks engang.. Har nesten glemt at vi var sammen :ler: Men vi omgås ikke.. bare vennlig snakk over nett.. ingen telefoner, ingen mail, ingen sms og ingen fysisk kontakt

Skrevet

Jeg har to ekser. En snakker jeg aldri med men den andre er min beste venn. Det er trist at han bor så langt unna.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Ingen kontakt.

Satt faktisk og tenkte på dette i dag når jeg kom over et bilde av en eks. Vi var sammen i ca 2 år og forholdet tok slutt for ca 5,5 år siden.

Har sett han 1 eller 2 ganger etter det.Nå har han ny dame og er forlovet.Jeg lurer på hvordan jeg ville reagert hvis vi møttes. Vet at jeg ikke har noe følelser for han,men jeg lurer på hva jeg skulle snakket om osv. Litt rart..han var min bestevenn i over 2 år,jeg visste alt om han,og så plutselig er han ikke en del av livet mitt lenger.Hadde rett og slett ikke hatt noe å snakke med han om.

Gjest Piper
Skrevet

Har kontakt med faren til eldstemann, men det er bare fordi vi har barn sammen. De andre har jeg ikke noe forhold til, og like greit er det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har null kontakt, og vil fortsette med det. Er ikke sint eller noe, men jeg føler ikek vi har noe usnakket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...