mowgli Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Hvor lang tid før bryllupet plukket du ut kjole? Kjøpte du eller leier du? Noen som aner ca. leiepris på brudekjoler? Og hva med brudgommen? Kjøpte han eller leide han?
Arkana Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Vi gifter oss om litt under et år og jeg har ikke begynt å se på kjoler engang. Skal så smått titte senere i høst sammen med Mamma, men kjøper nok ingenting før neste år. Nå skal ikke jeg ha noen typisk brudekjole, så jeg føler ikke at det haster. Jeg skal forresten kjøpe, og ikke leie, kjole. Forloveden min skal kjøpe dress. Endret 14. juli 2006 av Arkana
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Jeg skal gifte meg om mindre enn en måned. Jeg prøvde kjoler i januar og fant KJOLEN da. Begynte å se meg litt om ca et år før bryllupet - dvs jeg så på bilder i blader og på nett, og fikk en ide om hvordan jeg ville ha den allerede da.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Jeg kjøper kjolen (den er todelt så jeg kan muliggens bruke toppen til festbruk - det får vi se etterhvert) og kjæresten min kjøper sine klær (nasjonaldrakt). Aner ikke hva det koster å leie, men kjolen min koster ca 9000 NOK.
BIRE Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Kjolen min er kjøpt -dressen til min kjære kjøper vi også..Kjolen min kjøpte jeg i fjor påsalg i oslo, gifter meg 9juni 2007. Bire
Knøttet Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Skal designe kjolen min selv jeg, og så skal mammaen min sy den Har tegnet den allerede, og jeg tror det er slik den blir seendes ut, selv om det "bare" er første utkastet. Skal titte på stoff og sånt i høst, og så får hun begynne å sy da Ops, glemte å si at det er litt under ett år til bryllupet mitt i tilfelle du ikke fikk med deg tickeren min Endret 15. juli 2006 av Teria
*Emma* Skrevet 15. juli 2006 #7 Skrevet 15. juli 2006 Jeg begynte å se på nett lenge før jeg hadde noen bryllupsdato. Og fant kjolen min da jeg bare lette for moro skyld. Jeg begynte å prøve kjoler i butikk 14 mnd før bryllupet (he he kjler er moro) så da jeg fant MIN kjole i en butikk kjøpte jeg den. Da var det 13 mnd til bryllupet. Jeg betalte 10.900kr for en kjole (den hadde vært utleid noen ganger) det hadde kostet 18.900 å kjøpe ny. Skulle jeg leid den hadde jeg betalt 6.000kr De fleste butikkene jeg har vært i tar rundt 6.000 +/- for leie av kjole. Sambo skal mest sannsynlig bare bruke sin "vanlige" svarte dress også kjøper han er fin vest,skjorte og slips å ha inni....
Maja23 Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Gifter oss 7 april og kjolen er allerede kjøpt Dress til forloveden min kjøper vi også.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 Fant den perfekte kjolen etter litt nettsøk ca et halvår før bryllupet. Var heldig, og fant den samme kjolen til salgs brukt rett etter at jeg hadde bestemt meg. Vi skulle uansett kjøpe kjolen min, for leieutvalget er heller dårlig. (Og jeg liker ikke begrensninger.) Dessuten ville jeg ikke fått leid en kjole til den prisen jeg kjøpte til. Hans dress leier vi. Det er billigere og veldig greit.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Jeg designet og sydde kjolen min selv, ca et halvt år før bryllupet (tegningene var ferdig et par måneder før). Rett og slett fordi drømmekjolen ikke ligner på noen "kjøpekjoler" jeg har sett. Total pris rundt 2000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå