Gå til innhold

hater denne ventetida..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

SUkk.. som jeg hater å vente..

Er så spent på svaret fra samordna opptak.. om jeg får studieplass..

Sukk..

1 uke igjen..............................................................

:sjenert::sjenert::sjenert::sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner hva du mener!

Jeg har ventet og ventet..

og ventet!

vil vite NÅ! *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

Syntes de drøyer det litt vel lenge før man får vite om man kommer inn. Er jo så mye som må ordnes, må jo finne en plass å bo bl.a. Studentboligene er opptatt så må på det private marked, men vil ikke begynne å leie noe før jeg vet at jeg er kommet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de drøyer det litt vel lenge før man får vite om man kommer inn. Er jo så mye som må ordnes, må jo finne en plass å bo bl.a. Studentboligene er opptatt så må på det private marked, men vil ikke begynne å leie noe før jeg vet at jeg er kommet inn.

Ja, synes jeg også..

JEg har søkt på et par studentboliger allerede jeg da.. har tinget bolig på de to stedene jeg håper jeg kommer inn på..

Kommer jeg ikke inn der så blir det stress..

BAre en mnd til skolestart, og da skal alt ordnes..jobben skal avsluttes, hybel skal finnes, bøker skal kjøpes.. Kunne fått svar til 1.juli synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er utrolig mye som må ordnes fra de som jobber med opptaket og, så alternativet ville ha vært å flyttet søknadsfristene frem om man skulle hatt svar før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
skjønner hva du mener!

Jeg har ventet og ventet..

og ventet!

vil vite NÅ! *utålmodig*

Jeg òg! Har aldri vært usikker før, men i år blir jeg mer og mer usikker for hver dag som går. Om jeg kommer inn her eller der.. Frustrerende! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utrolig mye som må ordnes fra de som jobber med opptaket og, så alternativet ville ha vært å flyttet søknadsfristene frem om man skulle hatt svar før.

Da måtte eksamener og sånt også vært tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

Da måtte eksamener og sånt også vært tidligere!

Eventuelt flytte skolestart litt framover. Skolestart for meg er 14. august, syntes det var i tidligste laget. (spesielt siden mine venner på utenlandske skoler begynner i midten av september :sur: ).

Skolesystemet i Norge er ikke av det beste så litt forandringer har det uansett godt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trøster meg med at det er like ille for alle. jeg krysser alle fingrer for at jeg får meg et sted å bo.. det er det som stresser meg. Og så stresser det meg litt at jeg ikke får gått på visning på noen boliger..(for langt vekke) må leie usett. men det kan jeg ikke skylde på samordna opptak :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både utålmodig og spent, men skjønner at det tar tid før en får svar. Rundt om kring i dette landet sitter en masse mennesker og vurderer alle papirene vi har sendt inn, ettersendt og så skal tildelingen av plass ordnes, de som ikke kommer inn på første skal bli sjekket om er gode nok for å komme inn på andrevalget. Det er nok en helsikes jobb! ;)

Men nå er det ikke mange dagene igjen, så vet vi om det blir jubel i heimen. :hoppe:

Selv er jeg så heldig at jeg har et eget sted å bo som jeg (les: banken) eier. Derfor behøver jeg ikke stresse med det. Ønsker alle som jakter på leilighet/hybel lykke til i jakten. Håper dere får et fint tak over hodet. :)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...