Gjest bruker, anonym nå Skrevet 27. desember 2002 #1 Skrevet 27. desember 2002 - Øyner - snille øyner som ser på meg med kjærlighet i blikket - fordi du elsker MEG - hele meg dypt og oppriktig. Beundrer meg, liker meg for den jeg er, fordi jeg gir livet ditt mening. - Hender - varme hender, trygge hender. Myke hender som stryker meg oppover ryggen. Holder meg ømt, varmt, heftig og tett- hender som ikke vil slippe. Hender som kan trylle bort en tåre fra et kinn, som kan gi kjærtegn - være gode. Hender som kan leie - flette fingrene våre sammen - vise for alle at vi hører sammen. - Kroppen din -å ligge inntil deg. Tett- kjenne varm hud mot min - hjertet ditt som banker tett inntil mitt eget hjerte. Hører pusten din - munnen din som hvisker meg i øret at du elsker MEG, lepper som plasserer små kyss på halsen min. Armene dine som holder meg hardt - stryker meg - etterlater brennende spor på huden min - som du slukker med kyss.. - En venn - en å stole på - en å gjøre morsomme ting sammen med. En å le sammen med - gråte sammen med. Elsker - Venn - Kjærest. En å dele opplevelser med. Kjærtegn, glede, ønhet, å bli verdsatt...gi og ta.... -Tomhet- ingen øyner som ser på meg fulle av kjærlighet. Ingen hender som stryker meg - ingen armer som holder rundt meg. Ingen kropp å ligge tett omslynget med. Senga er tom. Den er stor og tom - kald. Jeg er kald - og full av lengsel. Lengsel etter å bli elsket - å elske. Ligger alene. Ingen som hvisker meg søte ord i øret -ingen som kiler meg i nakken. Ingen å le sammen med . Ingen.......... Snart er det natt - nok en ensom natt. En natt til å lengte - savne - tenke på alt jeg går glipp av Det lille diktet ble til et langt dikt. Et langt dikt som rommer mye følelse. Mye lengsel. Mye av det som surrer rundt oppe i hodet mitt. Velger å være anonym nå siden det er mine personlige tanker og lengsler jeg har skrevet ned
*Lillian* Skrevet 27. desember 2002 #2 Skrevet 27. desember 2002 :cry: Huff, dette begynte som et så romantisk kjærlighetsdikt, så endte det i smertende tomhet.... Vet hvordan du har det.... Been there.... Føler med deg! Det kommer lysere tider i møte! Kjempekoz, Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå