Gå til innhold

Pakke opp gaver

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jag tycker det låter som en bra idé att ta hjälp av någon vänninna eller syskonbarn/kusin för detta.

Vi kommer personligen att packa upp våra gåvor själva eftersom vi inte räknar med att det blir så många - vi ska ju bara vara närmaste familjen men jag kommer kanske låta någon annan föra lista över vem som gav vad för att inte glömma bort någon/något.

I ett bröllop jag var gäst förra sommaren öppnade brudparet alla presenter dagen efter. De hade 100 gäster på middagen och många paket, jag är glad att de inte ägnade en timme eller mer av festdagen åt att öppna allt. De säger själva att det var mycket trevligt att sitta dagen efter med alla minnen och öppna alla presenter i lugn och ro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min søster og min manns brors kone... Hjælp var dette forståelig?? :o

Det gikk bra- bortsett fra at vi i ettertid ikke finner ut hva vi fikk hos et par som var i bryllupet. Så her er det etterforskning gitt...

Gjest Gjest
Skrevet

Da vi giftet oss 22. juni skulle vi ha to pakke-åpnere; min søster og hans søster.

Det viste seg å være altfor lite med disse to.

Tilslutt satt disse to + forloveren min, toastmasteren og en venninne og pakket opp i tillegg.

Veldig mange kom med pakkene etter vielsen, og det var gjerne flere gaver som lå sammen i en pose. (hvor kortene ofte ikke var tapet fast til gavene...) Pakke-åpnerene hadde virkelig et strev med å åpne og ikke minst; finne ut hvilke gaver som kom fra hvem!

I ettertid ser jeg at jeg helst skulle valgt noen som kanskje ikke var gjester i bryllupet, for det ble så mye jobb!

Anbefales absolutt å skrive alt ned i en bok!!!

Det er så altfor lett at noen av nummerlappene faller av gavene!!!!!

Skrevet

Vi fikk to av søstrene til mannen min til å åpne gaver. den ene pakket opp og den andre noterte ned i en bok. Vi hadde ikke noe klistresystem, men det funket fint allikevel :)

Skrevet

Vi regner med at vi får de fleste gavene på forhånd.En del tar nok mamma i mot,da hun bor nærmest store deler av min familie og andre som gir gave.Så hun noterer i en bok etterhvert som hun får gavene,det samme gjør vi med de vi får på forhånd.

Vi blir 36stk på bryllupsfesten,så de gavene vi får da,regner vi med vi får tid til å åpne selv.Evt skal forloverne hjelpe litt.

Vi vet at vi får penger av en del,så pengesummer føres i én bok,og andre gaver i en annen bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...