Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Kan noen hjelpe meg? Hva har man på seg når man går ut på byen sommern 2006? Jeg er enkel, og ganske klassisk når det kommer til klær, så fint om tipsene også er i den retning. På forhånd tusen takk til alle som orker å svare
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Hei! Var et lignende innlegg for en tid siden, og da ble det tipset om denne siden, der du kan se hva folk har på seg ute på byen: http://www.stureplan.se/ Det er ei svensk side, men moten er jo omtrent den samme i Sverige som i Norge. Masse fine antrekk, og noen mindre fine....
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Hei! Var et lignende innlegg for en tid siden, og da ble det tipset om denne siden, der du kan se hva folk har på seg ute på byen: http://www.stureplan.se/ Det er ei svensk side, men moten er jo omtrent den samme i Sverige som i Norge. Masse fine antrekk, og noen mindre fine.... ← Litt off topic, men: Synes generelt at svensker flest har en veldig bra klesstil! Virker som de gjerne ligger litt foran nordmenn når det gjelder dette med moter. Mange av de folkene på den siden hadde kjempefine klær på seg, iallefall. Angående hva man har på seg på byen sommeren 2006, så sier jeg bare: anything goes! En fin sommerkjole eller jeans + topp er jo klassiske. Pumps eller sko med kilehæl på føttene. Solpudder i ansiktet og skimrende body lotion på kroppen er også fint nå på sommeren. Lykke til!
Gjest Tanita Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Jeg ville hatt et fint skjørt og en stilig topp til nå på sommeren. Om det ikke regner og er kaldt da.
Gjest Fruktfat Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Litt off topic, men: Synes generelt at svensker flest har en veldig bra klesstil! Virker som de gjerne ligger litt foran nordmenn når det gjelder dette med moter. ←
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Å pumps eller andre høyhælte sko Dongeribukse og en stilig topp går også
Gjest Bertine Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Pumps, jeans og en fin topp.. gjerne en enkel hvit eller i duse pastellfarger med ett fint smykke til. Eller en enkel singlet med broderier eller perler langs utringningen. En kort jakke/dressjakke til syns jeg er stilig
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #10 Skrevet 15. juli 2006 Jeg er veldig jeans jente.. jeans og en kul sommmerlig topp Ballerina sko, pums eller 'sandaler' med kilehæle og knyte bånd oppover er stilig syns jeg.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2006 #11 Skrevet 15. juli 2006 Hei! Var et lignende innlegg for en tid siden, og da ble det tipset om denne siden, der du kan se hva folk har på seg ute på byen: http://www.stureplan.se/ Det er ei svensk side, men moten er jo omtrent den samme i Sverige som i Norge. Masse fine antrekk, og noen mindre fine.... ← Godeste Pia Haraldsen var jo med på et bilde fra i gårkveld! Hva gjør hun på svenske kjendisfester??? Fin veske hadde hun iallefall, tror det er en sånn Spy bag fra fendi!
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2006 #12 Skrevet 15. juli 2006 Er det fint vær så er det super hot med en søt 70-tall's kjole. Ellers så sklir du rett inn hvor som helst (til og med i Bogstadveien) med dongery og en lekker topp. Noen søte sandaler, eller høye heler er et must.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 En fin sommerkjole er supert hvis været tillater det! Eller skjørt + topp. Men jeg selv velger oftest jeans, gammel vane er vond å vende.
Gjest Transe 36 Skrevet 19. juli 2006 #14 Skrevet 19. juli 2006 Kjole. Altfor mange jenter unngaar kjoler synest jeg. Ikke noe er saa fint som ei jente i sommerkjole. Styr unna jeans.
Krista83 Skrevet 19. juli 2006 #15 Skrevet 19. juli 2006 Jeg prøver alltid å ha på meg et skjørt eller en kjole når jeg går ut. Bare for å skille fest fra hverdag... Og sommerkjole er vell det som passer best nå når det er varmt opg pent....
lene24 Skrevet 21. juli 2006 #16 Skrevet 21. juli 2006 Jeg prøver alltid å ha på meg et skjørt eller en kjole når jeg går ut. Bare for å skille fest fra hverdag... Og sommerkjole er vell det som passer best nå når det er varmt opg pent.... ← der sa du det jeg tenkte!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå