Gå til innhold

Magasin på wc

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Lar aldri blader eller bøker ligge på do, men det er ofte jeg tar med meg lesestoff på do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lesestoff på do.

Jeg er ikke vant tl det hejmmefra, og det er ikke han heller, men vi har det.

Jeg bærre det ut hver gang jeg vasker, og like fullt, der er nytt allerede neste dag likevel. Det går stort sett i tegneserier, reklame og notaravisa.

Og noen ganger, så blir man sittende en studn på do, med dårlig mage etc, og da er det jo greit å ha noe å lese på.

Skjønner ikke at dette skal være ekkelt nei.

Nå har ikke vi tannbørsten på samme rom da, siedn vi har separat toalett og bad her vi bor nå, men det er bare en måned til før et er slutt på det.

Men uansett anser jeg kke dette som ekkelt nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg går på do så gjør jeg det jeg skal og ferdig med det. Skal jeg lese en bok så finnes det mer behagelige steder å sitte enn på do :ler:

Men selvfølgelig, har du enormt treg fordøyelse med forstoppelse og gørr så kan det sikkert være greit å ha litt lesestoff mens du presser.....

Gjest Gjest
Skrevet

Vi er bare to stykker i huset, men det er bare jeg som leser på do...

For tiden reisekataloger...!

Fint å sitte der og fantasere om framtidige reiser! :)

Gjest Gjest
Skrevet
ew!

Jeg toucher aldri blader og aviser på do.

Vet dere hvor mye bakterier det blir på saker og ting på do?

Ekspertene advarer mot  å ta 'tilbake' en avis som har ligget på do til stua....

ew!

By the way; hva i alle dager tar så lang tid at man trenger noe å lese???

Eller vil man bare sitte ekstra lenge??

ew!

Ser jo ut som du er mann (av navnet) ... så spør du om hva som tar så lang tid på do???

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har aldri lest på do, men sambo er tydeligvis avhengig av å lese bilblader der inne. Ligger alltid minst et magasin der.

Jeg er som din samboer. Heterofil til vanlig, Autofil på do.

Skrevet

Har som oftest både bøker og blader liggende på do -har aldri falt meg inn at det skulle være ekkelt... Hva er egentlig problemet -frykten for at en eller anne skal komme til å a på det før de vasker hendene, eller at det er mye bakterier løs i lufta der inne? Hvis det er det siste, er det mye annet jeg ville fjernet fra badet før bladene...

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis det tar så lang tid å bommelomme at man må ha noe å lese på så får man for lite fiber i kosten... eller man drikker for lite i forhold til et evt stort fiberinntak.

Funker tarmene og fordøyelsen optimalt tar det ikke stort lenger tid å tømme tarmen enn det tar å tisse.

Men spørsmålet var om det var ekkelt å ha magasiner på do... nei, synes ikke det.

Gjest Gjest_williams_*
Skrevet
Synes det er kjempefint å finne lesestoff på do jeg. Setter pris på det både hjemme og borte.

Når jeg ikke finner magasiner eller reklame, så blir jeg sittende å lese bakpå shampoflasker eller andre ting jeg finner.  :sjenert:

Hahaha, bra...jeg også...Trodde jeg var den eneste i verden som gjorde dette...hehe:) :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har masse donald duck & co på toilettet! Det er gøy!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en bunke med pc-blader og tegneserier på do. Syns det er veldig fint å ha noe å lese i, blir kjedelig etterhvert å lese bakpå shampoflaskene og sånt som jeg har lest ørten ganger før. Men jeg hadde nok brukt kortere tid på do dersom jeg ikke hadde hatt lesestoff der.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes det er kjempeekkelt og en uting

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er greit, men blader som er tatt inn på dass kan ligge der eller kastes, ikke tas med inn i stua igjen. Dèt synes jeg er heslig.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Jeg er aldri på do lenge nok til å trenge lesestoff, tar som regel et halv minutt uansett... Men for de med treg mage er det sikkert greit å ha noe å lese på ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Mysan det er ikke toilettering jeg driver med når jeg leser, det blir jeg ferdig med, men hvis jeg kjeder meg så blir jeg sittende. Som sagt er donald gøy og ikke til å bli undervurdert.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skjønner, Towelie. Jeg leste på do da jeg var ung jeg også, men det startet fordi jeg var utrolig treg i magen, og så ble jeg sittende og lese ferdig etterpå.

Nå er jeg sånn at jeg heller vil sitte i sofaen eller en stol og lese, det er ikke godt å sitte på do, og det er kjedelig. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker meg på do, det er så fint trekk i takvinduet når det er så varmt :ler:

Dessuten, det er det eneste rommet i huset det ikke er en pc, og vi vet jo hvordan det går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...