Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så Mannfolk vet hva vi kvinner

virkelig ikke liker.

Jeg hater når de er gjerrige, på alt mulig :sinnatagg:

Som Georege, i Seinfeld (det meste av han er frastøtende)

Endret av M.P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt vet vi hva dere ikke liker! Alt vi menn gjør er jo feil, så da er det bare å velge og vrake av muligheter.

Ikke glem at vi også har en baktanke med alt det flotte vi mot formodninger måtte finne på å gjøre. ;)

Skrevet

virkelig ikke liker.

Åh, spiker'n på hodet!! Er ingen golddigger, men når det gjøres til hobby å skulle spare 20 kr på osten og 40 kr på parkering hver j#"¤#¤%&¤& gang man skal gjøre noe - når det virkelig går sport i det - da kobler man ut!

Greit å være fornuftig, men da må man heller diskutere hva som betegner sunn fornuft!

Og - til Superlammet: Dere gutter gjør jo verden en smule mer interessant! Hadde ikke vært noe særlig uten dere, så takk for at dere finnes. Det er ikke dumt ALT dere gjør, og den baktanke dere måtte ha - hvem sier at ikke vi også nyter godt av den??

Skrevet (endret)
Åh, spiker'n på hodet!! Er ingen golddigger, men når det gjøres til hobby å skulle spare 20 kr på osten og 40 kr på parkering hver j#"¤#¤%&¤& gang man skal gjøre noe - når det virkelig går sport i det - da kobler man ut!

Ja faen heller, vi må jo spinke og spare der vi kan så vi kan kjøpe gull og glitter til dere damer. "Nei jeg vil ikke ha nooooe annet enn en diamant på størrelse med en appelsin i ringen min.." eller "Bursdagsgave? Samma faen bare det har fire hjul og takluke..".. Er det rart vi blir gjerrige?!

Greit å være fornuftig, men da må man heller diskutere hva som betegner sunn fornuft!

Og - til Superlammet: Dere gutter gjør jo verden en smule mer interessant! Hadde ikke vært noe særlig uten dere, så takk for at dere finnes. Det er ikke dumt ALT dere gjør, og den baktanke dere måtte ha - hvem sier at ikke vi også nyter godt av den??

Å jasså ja! så dere kvinner er bare ute etter å bruke kroppene våres??

Endret av Superlammet
Gjest Piper
Skrevet

Huff a meg, er det en mann som har såret deg :kose:

Gjest Gjest
Skrevet

Leste inne på Guttas rom, hva gutter ikke liket med jenter...og de lot ikke vente på seg med svar nei...

Så, hva kan vi jenter si tilbake...tja...

Vi liker ikke at gutter ikke klarer å holde bilen sin ren, inni. Ligger det søppel inni bilen føler jeg at han tror jeg faktisk ikke ser det...Rotekopp asså.

Skrevet
Leste inne på Guttas rom, hva gutter ikke liket med jenter...og de lot ikke vente på seg med svar nei...

Så, hva kan vi  jenter si tilbake...tja...

Vi liker ikke at gutter ikke klarer å holde bilen sin ren, inni. Ligger det søppel inni bilen føler jeg at han tror jeg faktisk ikke ser det...Rotekopp asså.

Ja det er meg ovenfor, hadde ikke logget meg inn visst :sjenert:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg synes 40 kroner for parkering høres veldig mye ut. I hvert fall om det blir ofte. Da er det bedre at han prøver å parkere billigere så vi får råd til litt god mat eller noe annet.

Skrevet
Jeg synes 40 kroner for parkering høres veldig mye ut. I hvert fall om det blir ofte. Da er det bedre at han prøver å parkere billigere så vi får råd til litt god mat eller noe annet.

åh, ditt lille sjarmtroll!!!

Gjest Dame med stil
Skrevet

Jeg hater alt med mannfolk. Dessuten tenker de ikke sånn som oss kvinner og det blir bare for dumt. Vi kvinner vet jo hva som er best, både for oss selv, barna våre, samfunnet generellt og for mennene. Og da må samfunnet innrette seg etter vår måte og tenke på. Men vil menn høre på sunn kvinnefornuft? Nei, de skal bare tenke selv og gjøre sine dumme manneting.

Gjest King James
Skrevet

virkelig ikke liker.

Ja vi vet det. Men vet du hva vi menn hater med kvinner ?

Skrevet

Det eneste jeg HATER med ENKELTE menn, er når de ikke vasker ut av doen når de har bæsja og etterlatt seg en bred brun stripe.

Gjest Gjest
Skrevet

Også hater jeg hvordan de bare kan snu seg rundt på siden, og sovne midt i en heftig krangel... Som ingenting... Grrr... :kjempesinna:

;)

Gjest Gjest
Skrevet
Det eneste jeg HATER med ENKELTE menn, er når de ikke vasker ut av doen når de har bæsja og etterlatt seg en bred brun stripe.

OG hun som irriterer seg over at de kan sovne midt i en krangel.

SVAR: HA hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi

hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ikke LEDD så mye NOEN GANG av noen SOM HELST innlegg i Kvinneguiden, Erotikknett, CupidoClup, Din Baby, Finnenvenn, Finn.no, NRK, Ricky Lake, Dr.Phil, SenKveld, Seinfeld, David Letterman, Bjørge Lillelien, Team Antonsen, TV2, Torsdagsklubben, Toppen Beck, Ante, Kunta Kinte, Titten Tei OG Fredrik Skavlan!

Dette toget må ha sporet av for lengst!!! (Men det har jeg også).

Gjest Gjest
Skrevet

Rart at ingen har nevnt promping her?

Mann 37

Gjest Gjest
Skrevet
Rart at ingen har nevnt promping her?

Mann 37

Du er klar over at kvinner fiser like mye som menn.

Gjest Gjest
Skrevet

Når gutter grise-kjører og vi ikke kjenner han så godt,,,slik at vi føler oss utrygge, og at han tar lite hensyn, det likke vi ikke. Vet gutta skal tøffe seg bare,,,men det er ikke noe kult.

Når gutter ikke har do-papir i huset :frustrert: Det er grunn nok til å gå der i fra!

(denne tråen var ikke ment som en hån mot alle menn, blir litt oppgitt når 'dame med stil' sier hun hater alle menn :klaske: -det er som å skyte seg selv i foten)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan hende ett par ganger i måneden, ikke mere enn det.

Han burde kartlegge alle gratis parkeringer først, prøve de, men 40 kr...Bruke det på...mat? Hva da? -en halv dessert?

:sjenert: Søtt du prøver å stå opp for mannen, men ....

Gjerriknark!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...