Gå til innhold

barnepass på treningssenter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

Har tenkt å begynne å trene, men må i så fall benytte meg av barnepass som de har på treningssenteret. hvordan fungerer det? noen som har erfaringer?

Og kan jeg ha med flere barn? (Har 2 stykker under 2 år..)

takknemlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

På treningssenteret jeg en gang var kunne man ha med flere barn, ja. Det er en person som har ansvaret der, og det er et eget rom med leker og sikkert en film. Det varierer VELDIG hvor mange barn som er der samtidig. Tror nok det er en makstid de kan være der pr gang, men det gir deg fint tid til å trene en time samt dusje etterpå.

Min erfaring er helt grei. I begynnelsen var det helt greit, men etterhvert ville hun ikke være der. Jeg vet jo ikke hvorfor....

Det er det eneste stedet jeg har "plassert" henne noen gang utenom barnehage.

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

men hvordan holder de kontroll på barna? vil ikke risikere at hvem som helst kan komme inn og ta med seg mine unger.. blir de "registrert" på noen måte?

Gjest lilletroll
Skrevet
men hvordan holder de kontroll på barna? vil ikke risikere at hvem som helst kan komme inn og ta med seg mine unger.. blir de "registrert" på noen måte?

Hos "oss" var det sånn at en skrev opp navn og alder på barnet, samt navn på forelder - tror også vi skrev opp hvor vi skulle trene (sal eller apparater) sånn at jeg enkelt kunne finnes om det var noe.

Skrevet

Jeg trener på Elixia, og er stort sett veldig fornøyd med barnepassen. Det vil si - jeg er fornøyd med de som jobber der, men ikke alltid med bemanningen. Når det er alt for mange barn, blir det mindre tid til å trøste hvert enkelt, og oftere avbrutt trening. Men dette er stort sett bare et problem i høysesongen om våren.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har jobbet på SATS. Ikke i barnepassen, men jeg vet hvordan det fungerte. Der skrev de også opp navn på barna og hadde på dem "startnummer".. Så ble dette matchet med en lapp foreldrene fikk utlevert.

Skrevet

mange sentere har vel også avtale om at den som leverer ungen også må hente den, dersom de ikke gir beskjed om noe annet

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

ok, tusen takk for alle svar. men kan jeg ta med begge ungene? de er ganske små begge to så de er "en håndfull" for å si det sånn :)

Gjest Mireya
Skrevet

Det der gjorde jeg èn gang da guttungen var liten, men fikk så dårlig magefølelse av hele opplegget at det gjorde jeg ikke flere ganger.

Kan godt hende det funker bedre med større barn...?

(Selv er jeg veldig skeptisk til å overlate ungen min til mennesker jeg/han ikke er trygg på... hva hvis noe hadde skjedd, som absolutt ikke skulle skje? Nei, grøsser ved tanken. Og jeg er vanligvis ikke hønemor...)

Gjest Gjesta
Skrevet

Du kan ta med begge ungene dine, selv om det er en "håndfull". Jeg foreslår at dere tar dere en tur dit, slik at barna kan hilse på de som jobber der. Da kan du etter hvert ta deg en runde inne på senteret for så å komme tilbake å se hvordan det har gått. Hvis ungene blir veldig urolige eller noe skjer blir mor eller far hentet med en gang.

Skrevet

Vi har hatt med begge våre på miniSATS, og det funker helt utmerket. Så ja, du kan ha med begge. Men det er regler for hvor mange barn de kan ha der, så det lønner seg å ta kontakt og melde barna på så snart du vet når du skal trene. Å ringe like før funker ikke alltid. I tillegg er det egne regler for hvor mange barn det kan være der i forhold til alder. Vi fikk i alle fall en gang beskjed om at vi ikke kunne komme da vi ville, men måtte vente en times tid, fordi de allerede hadde så mange 1-åringer som de kunne ha inne samtidig.

Våre snupper storkoser seg på miniSATS. Syns det er et supert tilbud til både små og store :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...