Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil det gå seg til, eller må vi rett og slett forsøke å finne alternative stillinger hvor han ikke kommer så dypt? Det er så kjedelig å ikke kunne slippe seg helt løs fordi det gjør vondt! Har aldri vært borti dette før ...

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Landra
Skrevet

Hei!

Jeg var sammen med en som hadde både lang og tykk pikk. Det gjorde UTROLIG vond å ligge med han. (alle stillinger) Vi kunne dessverre ikke ha så mye sex og de gangene vi hadde det, så var det vondt for meg.

Lykke til hvertfall!

Skrevet

*sukk*

Det var dystre utsikter. Men takk for svar! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har det seg vel sånn at skjeden vår er relativt fleksibel.

Jeg er også sammen med en som er relativt stor, og det som fungerer for oss er at samleiet altid starter veldigsakte og forsiktig, slik at jeg på en måte for utvidet meg litt, etter et par minutter med sakte penetrering, litt ettr litt inn i skjeden, pleier det gå greit, men samleiene bruker ikke vare så veldig lenge for etter en stund blir jeg litt øm. Dette er ikke et så stort mangel for oss, for vi kan ha samleier som er fantastsk gode(men som kanskje ikke varer utrolig lenge) men det er jo så mye annet kjekt å finne på at samleiet ikke er det viktigste når vi to er i senga, det blir ofte bonusen sånn til slutt, og når jeg er godt oppvarmet og fornøyd fra før orker jeg ikke lange samleier likevel for da er jeg allerede så sensitiv. Dette fungerer godt for oss.

Skrevet

Takk for svar :)

Nå er det ikke sånn at det er vondt når han skal trenge inn, men at han kommer så dypt at han treffer livmortappen (?). Og den veien utvider man seg kanskje ikke ...? Argh, jeg vil ikke at dette skal være et problem! :sur:

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar :)

Nå er det ikke sånn at det er vondt når han skal trenge inn, men at han kommer så dypt at han treffer livmortappen (?). Og den veien utvider man seg kanskje ikke ...? Argh, jeg vil ikke at dette skal være et problem!  :sur:

Joda, man utvider seg den veien også, skjeden blir både lengre og videre når man er seksuelt opphisset.

MEN. Han kjører nok for langt og hardt inn i deg rett og slett. For å si det sånn, selv korte peniser kan "hamre løs" på livmoren så det gjør kjempevondt. Dette må åhan lære seg å regulere, og du må på en måte "vinkle" deg slik at penis ikke treffer rett på livmoren.

Skrevet
Joda, man utvider seg den veien også, skjeden blir både lengre og videre når man er seksuelt opphisset.

MEN. Han kjører nok for langt og hardt inn i deg rett og slett. For å si det sånn, selv korte peniser kan "hamre løs" på livmoren så det gjør kjempevondt. Dette må åhan lære seg å regulere, og du må på en måte "vinkle" deg slik at penis ikke treffer rett på livmoren.

Ah, ok. Da må vi bare fortsette å trene til det blir perfekt! :sjarmor:

Tusen, tusen takk for svar!

Gjest Gjest
Skrevet

Forslag til stilling som er bra.

Du ligger på magen, med en pute under bekkenet og får løftet rompa litt...og ganske samlede ben.

Han sitter overskrevs bak rompa di med beina på utsiden av dine lår og støter inn i deg bakfra.

Fin stilling for stor/lang penis..

Skrevet

Takk for tips :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi er nok såpass fleksible at det skal mye til at dette skal være et permanent problem, ja. Det er viktig med et skikkelig forspill, helt riktig at skjeden da utvider seg - i alle retninger. Jeg synes det som funker best er meg øverst :) . Da kan jeg jo regulere alt selv. Bakfra er den stillingen som oftest skaper problemer, etter min erfaring. Da gjelder det i hvertfall å være godt oppvarmet. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er sammen med en som er stor. Kvinnes skjeden er ganske fleksibelt, Med litt oppvarming, og du må være avslappet og varm så går det greit. Det som er litt ubehagelig er å bli tatt bakfra, for han kommer så utrolig langt inn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...