Gå til innhold

Ønsker tips om campingplasser i Sverige

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på 5 som er på desperat leting etter en fin ferie. Været her nord er bare dritt, og vi tenker å dra til Sverige. Har dere noen gode tips til fine og barnevennlige campingplasser i Norrland (sør eller nord for Umeå)? Er på leting etter en plass der det er fint for unger å bade, gjerne utendørs basseng med rutsjebaner og annen "vannmorro". Ungene er 9, 7 og 3 år, så det er fint om badeplassen er oversiktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei Trille

Takk for tips. Har vær på Byske camping. Fine strender. Er Skellefteå Camping finere triveligere?

Arcus Camping så koselig ut. Er det bra utebasseng med vannsklier og slikt?

Pite Havsbad har jeg hørt både og om (pengemaskin).

Har vært 3 ganger i Lycksele, og hadde vært fint å prøvd noe annet. Utendørsbassenget der syns jeg er veldig bra, + at det er oversiktelig når man har med småunger.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke anbefale pite havsbad. skittent å jævli. arcus har jeg vært å syntes det var kjempefint både med strender å basseng å mye annet. i tillegg så er det bare ett steinkast til byen. vil absolutt anbefale arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi ikke campert på Pite Havsbad - bare vært der på dagsturer for å ta en tur i badeland. Campingplassen er diger og det er dyrt der.

Skellefte Camping er kjempetriveligt. Det er ikke en særlig stor campingplass og bassenget ligger i tilknytning til campingplassen. Jeg anbefaler å kjøpe årskort til familien. Det er billigere enn å betale inngang hver dag. Stranden der har jeg ikke vært på for det regnet i de 2 uker vi var der, så det ble bare bassenget.

Sentrum ligger i gangavstand.

Arcus Camping er stor og bassenget ligger i gangavstand. Det er ikke et stort område (ved bassenget) så det kan bli litt for mye folk der. Stranden ligger i tilknytning til campingplassen. Det er 5-7 kilometer til Luleå, så da er du avhengig av bil for å komme til byen.

Byske har jeg bare hørt skryt om og at det er ventelister der, men det er jo bare å ta en telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...