Laini Skrevet 17. juli 2006 #21 Skrevet 17. juli 2006 Ja jeg hører mange påstår det, noen menn sier det som en unskyldning for at de oppfører seg dumt rett og slett!! Men her er stooore forskjeller og jeg tror det mer eller mindre er en myte. Jeg har like mye om ikke mer enn min mann, vil påstå jeg er mye mer erotisk og mer lettantennelig enn han. Jeg trenger ikke kurtisering i det vide og breie, MEN det hadde blitt satt pris på det også;-) Tror det er alt for lite av det, menn vil til poenget i full fart, kvinner vil trekke ut oppleveslen litt mer kanskje.
Nita Skrevet 17. juli 2006 #22 Skrevet 17. juli 2006 Tviler overhodet ikke på det du skriver. Synes det er interessant. Min erfaring går i motsatt retning. I tillegg til å ha sex med min kjære kone innimellom (for sjelden), koser jeg meg minst en gang daglig med meg selv . Men har jo meget hyggelig sex med min kone de gangene hun har lyst da. CD ← Kan jo være hun også koser seg med seg selv innimellom..... ikke alltid man har overskuddet til å "dele" selv om man er kåt
Nita Skrevet 17. juli 2006 #23 Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror ikke nødvendigvis vi kvinner er mindre kåte enn menn, bare annerledes kåte Et eksempel er at menn lett har sex med kona/dama selv om de har kranglet og ikke gjort opp, mens damer synes det blir vanskelig. det vil jo ikke si at vi dermed er mindre kåte av den grunn. Og det at kvinner nødvendigvis tørker inn helt fordi de kommer i overgangsalderen, har jeg hørt( ennå ikke der selv) bare er tull. Mange kvinner synes det er befriende og ikke må tenke på eventuelle uønskede svangerskap, de er tryggere på seg selv og tør ofte derfor være mer sexuelt pågående. Jeg for min del har iallefall planer om å ha sex så lenge det fysisk er mulig..hvis jeg nå bare klarer å finne et oppegående og ærlig mannfolk
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #24 Skrevet 17. juli 2006 Det stemmer overhodet ikke det trådstarter påstår. Jeg har mye mer lyst enn mannen min. Han er trøtt og sliten hele tiden og gidder ikke. Det hjelper nok ikke på lysten hans når han fikser saken selv hele tiden heller.
CoolDuckie Skrevet 17. juli 2006 #25 Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror ikke nødvendigvis vi kvinner er mindre kåte enn menn, bare annerledes kåte Et eksempel er at menn lett har sex med kona/dama selv om de har kranglet og ikke gjort opp, mens damer synes det blir vanskelig. det vil jo ikke si at vi dermed er mindre kåte av den grunn. ← Er dette sant da? Mange her legger stor vekt på personlige erfaringer- vel, selv orker jeg ikke tanken på sex med kona om vi har en uavklart krangel. CD
CoolDuckie Skrevet 17. juli 2006 #26 Skrevet 17. juli 2006 Kan jo være hun også koser seg med seg selv innimellom..... ikke alltid man har overskuddet til å "dele" selv om man er kåt ← Ja, hun gjør det, vi er åpne om slikt, men hun mener selv at hun nok har en del mindre lyst enn meg. Til gjengjeld har hun veldig lyst når hun har lyst . Vi hadde f.eks sex klokken 4 om morgenen, på vei hjem fra fest, i en offentlig park mellom noen busker i helgen. Hun gav meg en skikkelig omgang- gav blaffen i hvor vi var og om vi kunne bli sett. Selv var jeg mer bekymret, men det var herlig. CD
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #27 Skrevet 17. juli 2006 Jeg må si at jeg ikke er enig... Jeg har slitt ut mine forrige kjærester.... Og jeg snakket nettopp i tlf med min kjære...og nevnte at vi har aaaaalt for lite sex Men stakkars gutten har vært litt syk i det siste, så jeg har lidd meg igjennom de siste ukene, men nå bør han bare stille opp!
Nita Skrevet 18. juli 2006 #28 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Er dette sant da? Mange her legger stor vekt på personlige erfaringer- vel, selv orker jeg ikke tanken på sex med kona om vi har en uavklart krangel. CD ← Jeg snakket mer generelt jeg da.....har opplevd begge deler selv, men de fleste av mine guttevenner sa at de godt kunne ha sex med dama selv om krangelen ikke var uoppgjort, bare de var kåte nok, og de fikk slippe til. Og det jeg ville frem til, og det underbygger jo svarene her, er at mange kvinner er like kåte, om ikke kåtere, som/enn menn. De siste 10-årene har jo kvinners sexualitet også fått en annen aksept, og dermed blir det også lettere å stå frem og si at man er kåt og ønsker mer sex. Vi debatterer jo våre orgasmer opp og ned i mente, så da er det kanskje blitt mer stuerent å si at man ikke får nok for oss også. Endret 18. juli 2006 av Nita
Gjest d'Arc Skrevet 18. juli 2006 #29 Skrevet 18. juli 2006 Et eksempel er at menn lett har sex med kona/dama selv om de har kranglet og ikke gjort opp, mens damer synes det blir vanskelig. ← Sminkesex er jo den beste sexen man kan få
Nita Skrevet 18. juli 2006 #30 Skrevet 18. juli 2006 Sminkesex er jo den beste sexen man kan få ← Eh... :klø: tror jeg må være helt utdatert her, men hva i all verden er sminkesex?
Gjest d'Arc Skrevet 19. juli 2006 #31 Skrevet 19. juli 2006 Eh... :klø: tror jeg må være helt utdatert her, men hva i all verden er sminkesex? ← Makeup sex
Nita Skrevet 20. juli 2006 #32 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Makeup sex ← Ja det gjorde meg jo veldig mye mer opplyst Jeg vet hva sminke/makeup er, men klarer ikke å se for meg det og sex sammen Endret 20. juli 2006 av Nita
Gjest Elfrida Skrevet 20. juli 2006 #33 Skrevet 20. juli 2006 Make up-sex er den sexen man har når man blir venner igjen etter en krangel el.l. Men i en episode av Seinfeld (tror jeg det var) ble det oversatt til sminesex. En ganske berømt feiloversettelse.
Nita Skrevet 20. juli 2006 #34 Skrevet 20. juli 2006 Make up-sex er den sexen man har når man blir venner igjen etter en krangel el.l. Men i en episode av Seinfeld (tror jeg det var) ble det oversatt til sminesex. En ganske berømt feiloversettelse. ← Aha.... nå skjønnte jeg...
Gjest Bollfrid Skrevet 20. juli 2006 #35 Skrevet 20. juli 2006 Greit med sex av og til. Men tror ikke det hadde vært no' problem å greie seg uten i noen år. Men kos, kroppskontakt og "den gode samtalen" kunne jeg ikke vært foruten så veldig lenge... Missunner forresten dem som greier å legge prinsippene til side, for å la sex ordne opp i en krangel...
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 21. juli 2006 #36 Skrevet 21. juli 2006 Nei, jeg er ikke enig. Jeg har minst like stor sex-lyst som min mann. Men det er begges ansvar å holde sex-livet pirrende og spennende. Selv elsker jeg å overraske mannen min seksuelt i hverdagen. Idag gikk jeg på toalettet på jobben og tok bilder og små videosnutter av meg selv. Sendte ham disse på mobilen og reaksjonen lot ikke vente på seg Anbefales virkelig.
LilleLy Skrevet 24. juli 2006 #37 Skrevet 24. juli 2006 Jeg er av den erfaring at det ikke nødvendigvis er ulik lyst. Særlig dersom kjemien stemmer mellom "partene"
K.A. Skrevet 24. juli 2006 #38 Skrevet 24. juli 2006 Jeg må si at jeg ikke er enig... Jeg har slitt ut mine forrige kjærester.... ← Og jeg har slitt ut mine. Tror vi kan argumentere frem og tilbake til vi blir blå i trynet; vi kan likevel bare snakke fra våre egne erfaringer. Med mindre vi viser til undersøkelser, kan vi derfor ikke snakke på generelt grunnlag, noen av oss.
Gjest Chrizzy Skrevet 25. juli 2006 #39 Skrevet 25. juli 2006 Det er forskjell på kvinner og kvinner, og menn og menn. Jeg har hørt så mange si det samme både fra den ene og andre siden, både menn og kvinner. Så jeg tror ikke kjønn betyr så mye der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå