Gå til innhold

Luft i tarmen under samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Batman
Skrevet
hmmm.. tror ikke jeg har holdt ut lenger enn 5-6 måneder?

: :sjenert: Vi har herlig sex sammen, men min samboer har de siste årene blitt plaget med mye luft i tarmen når vi ligger og sammen. Noen ganger "promper" hun høyt for hvert jokk og det kan jo for utenforstående virke komisk. Det kan virke litt uappetittelig når jeg slikker henne ved 69 og jeg kjenner det blåser i barten, men jeg blir faktisk veldig opphisset av det under akten, og kan til og med stønne "promp mer" og så går det ofte for meg. Hun blir flau og synes dette er leit, og binder seg derfor. For meg gjør det ingen ting, sånn er det bare. Noen som har oplevd noe lignende, eller har synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Tuller du...?

Hvis ikke, så er det noe som heter vakum -som oppstår heftig "jokking" som du så passende beskriver det. Altså rett of slett luft som blir presset ut av musa:)

MVH folkeopplysningen

Skrevet
"Promp mer"  :hoho:

Uff sikkert stygt å si det men jeg må si meg enig i den "Promp mer" :hoho:

kan tenke meg at hun synes det er flaut!!! skjønner at hun ikke helt klarer å tro deg når du sier at det ikke gjør noe for deg!

:overrasket:

Pinlig a gitt!

Gjest gjest1
Skrevet

I second that :hoho:

Mens man snakker om apetittelige ting, er det ikke morro dere, når musejuice renner nedover mot rektum og du føler du har diareet på deg? Eg var så sinte! :kjempesinna:

Gjest seroxata
Skrevet
I second that :hoho:

Mens man snakker om apetittelige ting, er det ikke morro dere, når musejuice renner nedover mot rektum og du føler du har diareet på deg? Eg var så sinte! :kjempesinna:

HAHAHAHAHAH!!! jeg trodde først du hadde rennedretet på deg :ler: men ja, det er morro!!! :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Umulig å slippe seg løs etter en sånn følelse, for en vet jo ikke om det er sant eller ei før en får sjekket! :D hvem vet, kanskje sex kan gjøre deg inkontinent i rumpehullet! Buhu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...