Luringen Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvordan???? Jeg har aldri sluttet å elske henne:-) Men hverdagen smalt rett i trynet på oss begge. Kun jeg har barn ikke hun. Er der noen der ute som har opplevd/erfart noe som kan komme meg tilgode.... Jeg bare spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Tja... Du gjorde jo tydeligvis noe riktig første gangen, siden dere var sammen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #3 Del Skrevet 14. juli 2006 Sjarmer henne på alle mulige måter. Du har en kjempefordel - du kjenner henne! En venninne av meg ble sjekket opp av ekskjæresten ved at han troppet opp på døren, sa at han elsket henne og lurte på om hun ville være med når han skulle kjøpe ny veske til henne i Paris samme ettermiddag. De flyttet sammen igjen. Selvsagt var det flere ting som spilte inn, men hun fikk en enorm opptur av at han tok henne med på det som hun virkelig elsket. Det er kansjke unødvendig å si at hun er mer enn normalt opptatt av vesker. Og at han har mer enn normalt med penger. Hva ville eks'en din sette pris på? Finn på noe som vipper henne litt av pinnen. Ikke for å "lure" henne, men som en kick-off! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå