Redhead Skrevet 27. desember 2002 #1 Skrevet 27. desember 2002 Klarer ikke å komm epå noen bra filmer som vi kan leie i kveld (dvd). Har dere noen forslag?? Kan være komedie, romantisk eller spenningsfilm (av nyere dato). Tuuusen takk for hjelpa!
Kosejente Skrevet 27. desember 2002 #2 Skrevet 27. desember 2002 "Men of honor".....en veldig god film.....det er en sann dramafilm.....anbefales..
Aquarius Skrevet 27. desember 2002 #3 Skrevet 27. desember 2002 Hva med "Istid"? Eller "Grease" (blir aldri lei av den... ) Eller Ringenes Herre? Den grønne mil? Hmmm...nå kom jeg ikke på flere... Flere tips: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=19780
Gjest Lea Skrevet 27. desember 2002 #4 Skrevet 27. desember 2002 "Grease" (blir aldri lei av den... ) Jaaaa! Jeg blir heller aldri lei denne filmen. Kan ellers anbefale en gammel, god: The Outsiders Rørende og trist film. Det beste med denne er alle "godbitene" som er med... Kan nevne: Matt Dillon, Rob Love, Ralph "Karate Kid" Macchio, Patrick Swayze, Emilio Estevez, Tom Cruise og C. Thomas Howell (Alle fryktelig unge da...) http://us.imdb.com/Details?0086066
Gjest Mzfire Skrevet 27. desember 2002 #5 Skrevet 27. desember 2002 Er du glad i musikk og dans passer "dirty dancing" den er også romantisk. Men den får du vel ikke på Dvd nei.....Hmm hva med City of angels ? Den er kjempe fin syns jeg
Ruby Skrevet 28. desember 2002 #6 Skrevet 28. desember 2002 Training Day er veldig bra action, eller også Rat Race. Kul komedie med masse kjendiser.....
Tusseline Skrevet 28. desember 2002 #7 Skrevet 28. desember 2002 "Don't say a word", med Michael Douglas i hovedrollen er den mest geniale filmen som kan leies i videosjappa om da'n!
Dance Skrevet 29. desember 2002 #8 Skrevet 29. desember 2002 BLOW -kansje ikke så ny, men alle dere som tviler på å se den må se den! Den handler om narkotika, svik, kjærlighet og den er fra virkeligheten. hvilken lånte du i går?
Kosejente Skrevet 29. desember 2002 #9 Skrevet 29. desember 2002 Jeg lånte en god og spennende grøsser i går...."The Mothman"... Med Richard Gere.... ...... Den skal visstnok være sann...men har litt vanskelig for å tro d...!!
Milo Minderbinder Skrevet 30. desember 2002 #10 Skrevet 30. desember 2002 I kveld kan du leie "Sexy beast"..fordi Ben Kingsley er bare helt overjordisk fantastisk dyktig i den....dessuten er det en bra film I samme slengen leier du også Men in black 2. Du tar med deg litt snacks og usunt snadder, og så kjører du innom en plass og kjøper den utvidede versjonen av Ringenes herre. milo
Redhead Skrevet 31. desember 2002 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2002 Takk for alle tipsene! Sendte gemalen ut for å leie film, han kom hjem med Monsters ball, den var jo bra. Har notert meg tipsene, så får vi se hva det blir neste gang !
Gjest Cruella Skrevet 1. januar 2003 #12 Skrevet 1. januar 2003 "Monsters Ball" med Halle Berry og Billy Bob Thornton er en fantastisk film.
Kosejente Skrevet 1. januar 2003 #13 Skrevet 1. januar 2003 Synes faktisk ikke "Monsters ball" var så fantastisk, jeg....syns den var ganske "dyster" og meget spesiell.... :-?
melis Skrevet 2. januar 2003 #14 Skrevet 2. januar 2003 Jeg likte også Monsters Ball. Den var trist men ikke sentimental og "suppete". Halle Berry spiller fantastisk! Samboeren hevdet han ikke likte den, men han var "helt med" gjennom hele filmen. Han kunne vel ikke innrømme at han likte en så rolig film. Skulle liksom være en thriller, men det stemte jo ikke, eller?
moonmood Skrevet 11. juli 2003 #15 Skrevet 11. juli 2003 (tenk deg en stor gruppe mennesker som roper følgende) K-Pax! K-Pax! K-Pax! (da er filmkvelden fullkommen da!) 8)
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #16 Skrevet 11. juli 2003 "Istid" er jo kjempebra - det samme med "Flukten fra hønsegården". Hvis dere liker Lynch, må dere def. se "Mulholland Drive". "Bowling for Columbine" er kjempebra. "Et vakkert sinn" gjorde inntrykk på meg, det samme med den danske "Festen".
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. juli 2003 #17 Skrevet 12. juli 2003 Liker dere Lynch så bør dere se Bad Boy Bubby. Denne er ikke Lynchs', er laget i Australia i 1996 ellernoe. Meget syk, rar og merkelig film - men samtidig så selvfølgelig.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #18 Skrevet 12. juli 2003 Awesome! Så nettopp Phonebooth! Se den..!
moonmood Skrevet 12. juli 2003 #19 Skrevet 12. juli 2003 Awesome! Så nettopp Phonebooth! Se den..! det var seff meg da... :oops:
ivanka Skrevet 12. juli 2003 #20 Skrevet 12. juli 2003 Liker dere Lynch så bør dere se Bad Boy Bubby. Denne er ikke Lynchs'' date=' er laget i Australia i 1996 ellernoe. Meget syk, rar og merkelig film - men samtidig så selvfølgelig.[/quote'] hvilket minner meg på den gangen jeg gikk på kino og satte meg i feil kinosal og helt uforberedt fikk bad boy bubby opp i fanget... de som har sett filmen kan sikkert forestille seg min overraskelse, siden jeg forventet ett eller annet tannløst, type romantisk komedie eller noe... men jeg skal ikke anbefale video. har ikke video så jeg vet ikke hva jeg snakker om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå