Gå til innhold

Tyrkia temperatur i aug/sept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet ca temperatur i Tyrkia i slutten av aug. beg. av sept?

Er det for varmt å dra dit med et barn på 8 mnd tro?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer oxo på dette, fordi vi skal oxo dra dit i slutten av august. Har hørt at temp. ligger rundt 30-35 grader??!! Stemmer det?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lurer oxo på dette, fordi vi skal oxo dra dit i slutten av august. Har hørt at temp.  ligger rundt 30-35 grader??!! Stemmer det?

Heller 35-40 grader i august, enn 30-35.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lurer oxo på dette, fordi vi skal oxo dra dit i slutten av august. Har hørt at temp.  ligger rundt 30-35 grader??!! Stemmer det?

:ler:

:hoho:

Skrevet (endret)
Heller 35-40 grader i august, enn 30-35.

Skriver under på denne, så sørg for aircondition, så går det nok bra.

Endret av Pauline
Gjest Gjest
Skrevet

hva med slutten av september da? fortsatt godt og varmt? og ikke noe regn enda?

Skrevet

August kan være en veldig varm måned, så jeg ville valgt september med et så lite barn. Vi var i slutten på august en gang, og hadde da ca 40-45 grader

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg villa aldri dratt til Tyrkia med en baby. Mye heller en gresk øy.

Skrevet

Ah, det hørtes varmt ut,har allerede begynt å sole ungene (8 og 13 år) for at de ikke skal bli solbrente.

Smørblomsten; Vær flink å smør ungen din og bruker lette t skjorter når det varmest midt på dagen. Har du vogn med, så prøv å lag skygge der, slik at barnet ditt ikke blir for varm, og sist men ikke minst, masse drikke Kos dere, det skal vi :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ah, det hørtes varmt ut,har allerede begynt å sole ungene (8 og 13 år) for at de ikke skal bli solbrente.

Smørblomsten; Vær flink å smør ungen din og bruker lette t skjorter når det varmest midt på dagen. Har du vogn med, så prøv å lag skygge der, slik at barnet ditt ikke blir for varm, og sist men ikke minst, masse drikke Kos dere, det skal vi :)

Såpass voksen at du har barn på 8 og 13 år, men likevel driver og skriver oxo i stedet for også?

:klø:

Skrevet

Lærer av de andre jeg skriver med :)

Noe galt med det????

OXOOXOOXOOXOOXOOXOOXOOXOOXO

Gjest Gjest
Skrevet
Lærer av de andre jeg skriver med :)

Noe galt med det????

OXOOXOOXOOXOOXOOXOOXOOXOOXO

Det blir litt småpatetisk når voksne folk bruker tenåringenes sms-språk når de skriver på en diskusjonsside på Internett. Man mister noe troverdighet med slik uttrykksform. Du burde nok ikke fortalt at du er såpass voksen(i alder) at du er tenåringsmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...