Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Stod i butikken i dag og lurte på hvilket blad jeg skulle kjøpe med meg. Leser lite blader igrunnen, mest Norsk Ukeblad og Hjemmet som jeg får etter mamma som abonnerer.

Men hva med Inside, Mag, Det Nye, Woman, Kamille, hmmm...husker ikke flere. Klarte rett og slett ikke å bestemme meg. Men hvilke blader leser dere andre jenter rundt 30 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest kamille sånn litt innimellom og i grunnen vært fornøyd med bladet. Synes det er mye interresant der og uten altfor mye reklame. Så nå har jeg bestemt meg for å abonere på bladet.

Skrevet

Jeg leser Foreldre & Barn, Vagabond og div. interiørblader.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leser:

-KK

-Apetitt

-Spis Bedre

-Illlustrert Vitenskap

-Vi Menn (av alle ting! :ler: )

-Gravid (snart Foreldre & barn, tenker jeg)

Ellers er jeg fan av Larsons Gale Verden og Bizarro.

Skrevet

Jeg leser i grunnen bare se og hør. Ser også litt i hjemmet og norsk ukeblad

Skrevet

Jeg er 27, det er kanskje riktig aldersgruppe? Leser engelske Cosmopolitan, Elle Interør og I Form fast, og så norske Elle, Henne og KK hos frisøren.

Skrevet

Jeg har sluttet å kjøpe ukeblader. Er lei av å betale for glaset papir med reklame på annen hver side. Det hender en gang i jubelåret (gjerne i forbindelse med jul/påske/ferie) at jeg kjøper KK eller noe sånt (kommer an på hva som står på forsiden).

Ellers kjøper jeg gjerne noen data-magasiner av den typen som har med gratis programvare på en CD om de skriver om noe som interesserer meg.

Skrevet

Jeg kjøper stort sett aldri blader/magasiner. En gang i året kjøper jeg Britiske Vogue og House and Garden bare. Leser sjelden blader og magasiner også.

Skrevet

Jeg leser Norske Elle og Henne når jeg er i Norge (eller prøver å tvinge noen til å ta med når de er ute og reiser)

Ellers britiske ELLE og GAEL (belgisk), noen ganger Marie Claire på fransk eller engelsk.

Ellers magasiner som Newsweek, Economist, Der Spiegel, Vif etc

Skrevet (endret)

Jeg er muligens ikke helt representativ, men på min leseliste står altså:

- Morgenbladet

- GoodFood

- Maison (interiør & mat)

- ShapeUp

- Norsk Hage Tidend

- Nemi

- KK (noen ganger, langt fra hver uke)

- Illustrert vitenskap (noen ganger)

Endret av Fakse
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe amerikanske InStyle og så abonnerer jeg på danske BoligLiv.

Skrevet

Jeg abonnerer på KK og norske Elle.

Jeg kjøper Henne innimellom og engelsk Elle, eventuelt amerikansk. Har prøvd ut alle motebladene og kommet frem til at jeg liker Elle best.

Woman, Kamille etc kjøper jeg kun hvis jeg kjeder meg og har vært igjennom alt annet.

Har kjøpt Costume noen ganger og det virker ganske ok. Cosmo er alt for fjortis.

Vurderer å abonnere på treningsmagasin men har ikke bestemt meg for hvilket ennå.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøper/leser hver måned:

- amerikanske National Geographic

- britiske "Marie Claire"

- leser "People Magazine" på nett(veldig bra, mye snadder-sladder, bilder osv. Anbefales!)

Skrevet

Jeg abonnerer på Woman også kjøper jeg NEMI noen ganger

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjøper heller nesten aldri blader. Men i påsken kommer så kjøper jeg Elle, Vogue og interiørblader. Blar raskt i gjennom se og hør hos bestemor og bestefar.

Gjest Gjest
Skrevet

Har nesten sluttet å lese blader etter at internett dukket opp. Jeg leser aviser på nettet også, men kjøper VG en sjelden gang når jeg er på cafe`.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøper

Illustrert Vitenskap

HjemmePc

Popular Science

National Geographic

PcWorld

Nemi

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg leser i grunnen bare se og hør. Ser også litt i hjemmet og norsk ukeblad

:Nikke:

Gjest synseren
Skrevet

Jeg kjøper Se & Hør, Her & Nå og Kamille fast. Ellers kjøper jeg av og til Hjemmet, Norsk ukeblad og KK. Tenkte etterhvert å sjekke ut I form. Mange bra blad på markedet. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpte KK her om dagen, herregud, det var utlest på 5 minutt. Det er siste gang, i alle fall, gidder ikke betale den prisen, for tre artikler og resten reklame.

Har vært nødt til å holde meg i ro i det siste pga sykdom, og rett og slett gått leri av ukeblad generelt. Abbonerer akkuret nå på HENNE, men synes det også er for dyrt i forhold til hva man får ut av det. Og selv moterepotasjene er jo egentlig reklame, i og med at både pris og merker oppgis.

Leser heller ei god bok. Den husker jeg i alle fall litt fra i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...