Gjest Tanita Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Idag skulle jeg returnere en pakke fra home entertainment. Den var ikke åpnet, og har aldri måttet betalt for å returnere pakker før. Så idag sa han at jeg må betale, så jeg svarte med at men den er ikke åpnet så da trenger jeg ikke betale, det ahr jeg iallefall fått hørt før og jeg har aldri måttet betale før - unntatt en gang da pakken var blitt åpnet. Så sa han at vanligvis betaler de (men jeg har levert pakkene på det samme stedet, og før måtte jeg ikke betale) men det var greit. Han sa det i en sarkastisk tone og sa at det spilte ingen rolle, han kunne bare kaste pakkene i postkassa han. Så - tar jeg feil, jeg har aldri betalt for å returnere pakker før. Har jeg vært heldig, eller prøvde han bare å få inn ekstra penger? Jeg skjønner ingenting nå... Og det tonefallet bare fordi jeg sa at jeg har ikke betalt for retur før... Så, er regelen egentlig at man skal betale eller ikke?
liv Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Du har nok vært heldig før, en må betale for å returnere pakker ja. Samme om de har vært åpnet eller ei. *tidliger post i butikk ansatt*
Gjest Tanita Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Men da er det rart at de ikke har konsekvente regler der da. For jeg har aldri måttet betalt for det før, og da jeg sa fra om det så oppførte han seg som om jeg var dum eller noe, og himla med øynene og la an en sarkastisk tone... Noen burde ikke jobbet i servicebransjen (ja, jeg kaller det servicebransjen også når de jobber i kassa)
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Da jeg returnerte slapp jeg å betale fordi de krysset av for nektet mottat...
Gjest Tanita Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Ja, jeg stusset litt over det, for jeg slapp å betale denne gangen fordi jeg sa fra at jeg ikke hadde betalt før. Hadde jeg ikke sagt fra måtte jeg ha betalt.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Du må nok betale ja. Hvis ikke, er det enkelte firmaer som sender deg regning i ettertid.
Gjest Tanita Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Ok, jeg betalte ikke før, og har aldri fått regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå