Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2002 #1 Del Skrevet 27. desember 2002 for aller første gang lot jeg min kjæreste komme inne i meg i går! som regel har vi brukt "hoppe av metoden" og det har gått greit! men i går kom han inni meg! jeg går regelmessig på p piller så jeg håper nå at det gikk bra... uff...men det måte jo prøves ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. desember 2002 #2 Del Skrevet 27. desember 2002 He He, den første gangen etter at man har begynt på p-pillen er alltid litt ekkel men har du tatt dem på riktig måte så går nok alt bra. Følg nøye med på når du skal ha mens neste gang og når man går på pillen er det alltid lurt og ha en graviditetstest eller to i medisinskapet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 27. desember 2002 #3 Del Skrevet 27. desember 2002 Liten husker tilbake, smiler lurt, ønsker lykke til og slutter seg ellers til milla u go girl! det går nemlig bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå