Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Hvor mye penger bruker du ca. på ting du egentlig ikke TRENGER, men har lyst på, hver mnd? Jeg bruker vel ca. 1000. Skulle ønske jeg hadde mer å bruke... Liker å shoppe!
Gjest Tanita Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 I det siste har jeg brukt litt på skjørt, kjole, topper og perlesmykke-utstyr, vet ikke hvor mye. Er sånt som jeg prøver å fortrenge! Men, da jeg var i min tidligere jobb, hadde jeg ikke råd til noe som helst annet enn regninger og mat. Da er det lett å skeie ut med en gang man får ekstra penger, litt skummelt det der.
Gjest Narnia Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Det meste jeg kjøper er ting jeg har lyst på, men ikke akkurat har noe ekstremt behov for. Jeg har greit med penger, så da synes det jeg det er moro å bruke litt iblant fremfor å sitte og ruge på de. Sløser ikke akkurat, men blir fort noen tusenlapper i måneden... Gøy å shoppe ja
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 I år har jeg vel brukt gjennomsnittlig 100 kr per måned... Men til høsten blir det andre boller
Gjest Lanyah Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Det tør jeg ikke å tenke på en gang, tror jeg bruke opp imot 2000,- på alt mulig jeg ikke har bruk for!
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Oj, vanskelig spørsmål. Hva er definisjonen av hva man trenger og hva man har lyst på? Har lyst på ny bukse, men det er fordi jeg trenger det. Gruer meg til å gå og se etter det, så altså lite lyst der. Ellers så kjøper jeg stort sett bare klær to ganger i året; vår og høst. Derfor kan jeg bruke tilnærmet null kroner en måned, men kanskje litt over 1000 i april/september. Hvis jeg trenger ny vinterkåpe eller sko, blir det litt ekstra. Utenom klær, kjøper jeg stoff (tekstil) og perler, i tillegg til noen cder innimellom. Nå er jeg student, og ifølge omgivelsene mine en kjedelig supersparer. Blir kanskje mer når jeg begynner å jobbe. Samtidig vil da kanskje pengene gå til en liten tass eller på leilighet.
Tusseline Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 Det varierer veldig. Noen ganger er det "trenger-alt-måneden", og da kan det fort svis av noen tusen. Feks. en gang i vinter da jeg gikk til innkjøp av allværsjakke, støvletter, vinterkåpe, jeans osv. på meget kort tid. Brukte vel opptil 12 000 kr. Enkelte måneder bruker jeg minimalt, gjerne bare et par hundrelapper.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Jeg bruker kanskje rundt 2000 kr på klær, sminke, hudpleie og hårprodukter pr. måned.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tipper jeg bruker mellom 500-1000 kr per måned, på klær, sko, hår/hud/sminke- produkter og annet stæsj som vesker og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå