Gå til innhold

Karamellte

Anbefalte innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

En venninne har vært i Latvia og kjøpt karamellte - posete fra Lipton's. Helt ny for meg, og god på en litt pervers måte. Er den å få tak i her i Norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mireya
Skrevet

Har sett karamellte i innvandrerforretninger. :)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Da må det bli bytur på meg, da... :sjenert:

Gjest splæsj
Skrevet
god på en litt pervers måte.

Wow, den teen må jeg smake! :sjarmor::ler:

Skrevet

Har også kjøpt karamellte i Black Cat-forretninger.

Skrevet

Karamellte kan kjøpes i enkelte kaffe/teutsalg der de selger te i løsvekt. Ellers har de karamellte i poser i Sverige. Jeg oppdaget karamellte for 5 år siden og lette lenge for å finne, men fant til slutt!

Skrevet

Den smakte jeg også i utlandet, og ble helfrelst :ler:

Men har aldri funnet lipton sin i Norge, men har flere forskjellige merker på innvandrer butikker.... (hva skulle vi gjort uten de :) )

Skrevet

Synes den lukter mere karamell enn den smaker... Men ikke så verst som løsvektte!

Skrevet
En venninne har vært i Latvia og kjøpt karamellte - posete fra Lipton's. Helt ny for meg, og god på en litt pervers måte. Er den å få tak i her i Norge?

Fant denne teen i Sverige, men hver gang vi er der finner vi den ikke igjen!! :forvirret:

Jeg er enig med deg, den er perverst god!

Gjest Dallandra
Skrevet

På Lidl har de roibooste med karamell.

Skrevet

Nam?! Jeg kjøpte karamellte fra Lipton (for leeeeenge siden) og den var ikke god! :riste:

Skrevet

synes heller ikke det hørtes så godt ut, det høres ekstremt søtt ut...

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
synes heller ikke det hørtes så godt ut, det høres ekstremt søtt ut...

Du får "ekstremt søtt" til å høre nesten negativt ut? :klø:

Skrevet

Søtt hørtes bra ut for meg! Men jeg kjøpte sjokoladete i håp om en erstatning for søtbehovet på kvelden, men den smakte slett ikke sjokolade! Den er helt grei, men kan ikke måle seg med en sjokoladebit (eller jordbær for en sunnere variant). Jeg kommer ikke til å kjøpe flere pakker, da er vanlig te bedre.

Gjest Gjest
Skrevet

Lakriste er godt! Jeg pleier å kjøpe Yogi Tea på helsekostforretning og den har faktisk en litt snopsykhemmende virkning på meg. Den er også naturlig søt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...