Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker du best å shoppe alene eller sammen med venninner?

Jeg synes det er fint å dra på shopping med venninner,men det er egentlig best å dra alene, iallefall hvis man skal ha noe spesielt.. Finner mye mer når jeg er alene.. men det er jo godt å ha noen til å være med å "se", men de sier nok at det er fint selv om det kanskje ikke ser så fint ut..

Hva foretrekker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker å shoppe alene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Både-og, sier jeg. Alene finner jeg nesten aldri noe, men kan holde på lenge. Sammen med venninner finner jeg gjerne mer, og prøver plagg jeg ellers ikke ville sett på, men kan bli litt stresset.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker best å shoppe med mamma jeg :sjenert: Ingen er mer brutalt ærlig enn henne, samt at hun samtidig er flink til å finne ting jeg aldri ville ha tenkt på å prøve...

Skrevet

Begge deler. Jeg finner mest når jeg shopper alene, men det blir jo også en mye mer målrettet handling enn når jeg er med venninner. Da drar jeg til byen og ser etter visse plagg, kjøper dem og reiser hjem igjen. Med venninner blir det mye dilling, prating, vi spiser lang lunsj innimellom osv, det er liksom ikke selve shoppingen som er i fokus. Med samboeren min er det også mye mer målrettet (også fordi jeg vet han ikke liker så godt å vente mens jeg prøver), men jeg liker å shoppe med ham fordi jeg setter pris på meningene hans.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg foretrekker å shoppe alene, jeg også! ;)

Skrevet

Alene :Nikke:

Da slipper jeg å føle at jeg drar på folk dit jeg skal, eller at jeg må dasse etter når jeg er sliten :ler:

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg foretrekker å gå alene, hvis jeg skal kjøpe noe eller er på utkikk etter et plagg. For da kan jeg gå akkurat hvor jeg vil når jeg vil og det går raskere. Har jeg god tid eller ikke skal ha noe spesielt, går det greitt sammen med venninner.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg liker best å shoppe alene, men når jeg shopper sammen med venninner så kan jeg kjøpe ting jeg ellers aldri ville ha kjøpt, og som jeg faktisk blir fornøyd med. Ellers så shopper jeg av og til med kjæresten, han liker faktisk å være med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...