Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Noen som vet om de har det merket der? Vet de har det i USA, men usikker på om det fins i Paris
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Finnes ikke på Sephora i Sør-Frankrike i hvertfall.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Kan du ikke sjekke ut sephora.fr, da? Du finner sikkert informasjon der (om enn på fransk).
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Tror ikke de har ført opp alt de har der. Har funnet ting i butikken som jeg ikke har sett på sephora.fr, og butikkene kan ha litt forskjellige ting har jeg funnet ut. Men stort sett er det vel samsvar.
Gjest a. Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Noen som vet om de har det merket der? Vet de har det i USA, men usikker på om det fins i Paris ← Jeg er ganske sikker på at de ikke har det der. Jeg har vært på mange Sephorabutikker rundt om i verden, og I.D er ikke et typisk Sephora-merke her i Europa i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå